سامسونگ برای رویداد CES 2016 دعوتنامه ارسال کرد

همانطور که می‌دانید به رویداد CES 2016 بسیار نزدیک شده‌ایم. رویداد CES در واقع بزرگ‌ترین رویداد مربوط به لوازم الکتریکی مصرفی در دنیاست.

سامسونگ برای رویداد CES 2016 دعوتنامه ارسال کرد

به گزارش کلیک،رویداد CES همچنین اولین رویداد مربوط به لوام الکترونیکی و تکنولوژی مربوط به این محصولات است که هر ساله و طی ماه ژانویه در لاس ولاس (Las Vegas) ایالات متحده برگزار می‌شود. طی چند سال اخیر، از جمله محصولات الکترونیکی و مرتبط با تکنولوژی که در رویداد CES به طرز چشمگیری مورد توجه قرار گرفته هدست‌های واقعیت مجازی هستند. معمولا در این رویداد بیشتر بر روی لوازمی تمرکز می‌شود که ترکیبی از لوازم الکترونیکی و هوشمند باشد، از این رو عموما در رویداد CES کمتر شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید هستیم.

با این وجود به تازگی شایعاتی مبنی بر احتمال رونمایی گلکسی اس 7 در رویداد CES 2016 منتشر شده که البته به حقیقت پیوستن آن دو از انتظار است. اگر این امر به حقیقت بپیوندد و سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 رونمایی کند، این محصول رسما اولین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که در یک نمایشگاه تجاری معرفی شده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای رویداد CES 2016 چه برنامه‌ریزی دارد، اما به تازگی این شرکت دعوتنامه‌ی اختصاصی خود را برای این نمایشگاه ارسال کرده است. در این دعوتنامه، سامسونگ به روز سه‌شنبه پنجم ماه ژانویه‌ی سال 2016 و ساعت 14 الی 14:30 به وقت لاس وگاس اشاره کرده است. بنابراین سامسونگ در این زمان مشخص شده محصول با محصولات جدید و یا برنامه‌ریزی را که برای رویداد CES 2016 در نظر گرفته، نشان می‌دهد.

برخلاف شایعاتی که مبنی بر احتمال رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 در رویداد CES 2016 منتشر شده، به نظر می‌رسد که احتمال معرفی این محصول در کنفرانس جهانی موبایل یا همان رویداد MWC 2016 قریب‌الوقوع‌تر باشد. رویداد MWC هر ساله و طی ماه فوریه و در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. تجربه نشان داده که سامسونگ اغلب پرچمداران سری گلکسی اس (Galaxy S) خود را در این کنفرانس معرفی می‌کند. بدون تردید با نزدیک شدن به رویداد CES اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع و برنامه‌ریزی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد.

به طور کلی سامسونگ در رویداد CES چندان تمایلی به رونمایی از گوشی‌های هوشمند نداشته و ندارد. از اینرو احتمالا امسال نیز شاهد همین روند خواهیم بود و گوشی گلکسی اس 7 هم به احتمال زیاد در این رویداد معرفی نشده و در کنفرانس جهانی موبایل سال 2016 رونمایی می‌شود. اما موضوعی که احتمال عرضه‌ی گلکسی اس 7 در رویداد CES 2016 را پر رنگ‌تر می‌کند مربوط به تمایل سامسونگ در افزایش فروش سری پرچمداران گلکسی اس خود است. سامسونگ از فروش گلکسی اس 5 خود راضی نبود و پس از آن با معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در سال 2015 تا حدی این روند را تغییر داد، اما باز هم میزان انتظارات سامسونگ برآورده نشد. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 را در اقدامی جالب توجه و پیش از موعد پیش بینی شده معرفی نماید و زمان بیشتری برای فروش این محصول داشته باشد. این امر می‌تواند به نوعی منجر به افزایش فروش‌ پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر