سامسونگ قصد دارد نرم افزارهایش را برای آیفون نیز عرضه کند

طبق گزارش SamMobile سامسونگ تا آخر سال میلادی جاری نرم افزار Gear Fit و سایر نرم افزار های خود را برای آیفون عرضه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد نرم افزارهایش را برای آیفون نیز عرضه کند

به گزارش کلیک، این اولین باری نیست که سامسونگ اقدامی برای سازگاری بیشتر بخش نرم افزاری خود با دستگاه های IOS انجام می دهد. اوایل این ماه نیز سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد اپلیکیشن هایی که برای استفاده ساعت هوشمند Gear S2 لازم است را برای آیفون ارائه دهد.

بر اساس گزارش SamMobile، سامسونگ ابتدا می خواهد یک کنترلر برای دستگاه Galaxy View (نمایشگر قابل حمل سامسونگ) برای آیفون ارائه دهد که بعد ها عرضه می شود.

با ورود به سال میلادی جدید، سامسونگ در حال تغییر مدل کار و تجارت خود از یک شرکت سخت افزاری به شرکتی نرم افزاری است. ظهور شرکت های تولید کننده گوشی های ارزان قیمت از کشور هایی مثل چین و برزیل سامسونگ را وادار کرده که از این رقابت خارج شود، در حالی که اپل همچنان به تولید گوشی های حرفه ای و گران قیمت ادامه می دهد.

دقیقا مشخص نیست که اقدام این شرکت برای عرضه اپلیکیشن های خود روی آیفون هم جزو این برنامه هست یا نه، ولی زمان انتشار این اطلاعیه می تواند نشان دهنده این امر باشد.

SamMobile نظریه ای مطرح کرده است مبنی بر اینکه سامسونگ به دنبال سازگار کردن دستگاه های خود در زمینه اینترنت اشیا مانند Smart TV با دیگر سیستم عامل هاست. این شرکت قبلا اپلیکیشن های خود را برای اندروید عرضه می کرد و اکنون با ورود به دنیای اپلیکیشن های iOS می تواند بازار خود را گسترش دهد.

منبع: techinsider

ارسال نظر