اسپیکر هوشمند سامسونگ روانه بازار می شود

رسانه کلیک – سامسونگ در جریان رونمایی نوت ۸ به صورت رسمی اعلام کرد که اسپیکر هوشمند خود را در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد کرد.

اسپیکر هوشمند سامسونگ روانه بازار می شود

مدیرعامل اجرایی سامسونگ «DJ Koh» در جریان رونمایی گلکسی نوت ۸ گفت که به‌زودی اسپیکر هوشمند سامسونگ با دستیار بیکسبی عرضه خواهد شد.

«کوه» در گفتگو با CNBC به این موضوع اشاره کرده است که سامسونگ آمادگی کامل برای کار کردن بر روی دستیار هوشمند را دارد و هدف من کار کردن بر روی دستگاه‌های خانگی و دستیابی به نتیجه مثبت از این ارتباط است.

اولین زمزمه‌های عرضه دستیار هوشمند سامسونگ در ماه جولای شنیده شد و خبرگزاری‌ها به این موضوع اشاره کردند که اسپیکر هوشمند سامسونگ تا اواخر امسال عرضه می شود.

اسپیکر هوشمند سامسونگ قرار است وارد بیش از ۲۰۰ کشور شود و این موضوع نشان می‌دهد سامسونگ در پی به دست آوردن بازار جهانی است. البته رقبای سامسونگ کم نیستند؛ به عنوان مثال اسپیکر هوشمند آمازون، «اکو»، دستیار خانگی گوگل، دستیار کورتانا مایکروسافت و هوم پاد اپل رقبای سرسخت اسپیکر هوشمند سامسونگ محسوب می شوند.

گفتنی است؛ هنوز هیچ اطلاعات دیگری در خصوص اسپیکر هوشمند سامسونگ در دست نیست و هیچ منبعی قابلیت اتصال این وسیله به تلفن همراه و لوازم خانگی را تایید نکرده است. ضمن اینکه هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام نکرده که دستیار بیکسبی (Bixby) روی این محصول نصب می شود یا خیر.

ارسال نظر