تعداد کاربران سرویس Samsung Knox از چهار میلیون گذشت

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که در بیش از 2 سال گذشته سرویس Knox در میان بازار امنیت شرکت ها شتابی قابل توجه کسب کرده است و هر روز بر تعداد کاربران آن اضافه شده است.

تعداد کاربران سرویس Samsung Knox از چهار میلیون گذشت

به گزارش کلیک،این شرکت نشان داده است که از سال پیش تا حالا که این سرویس را به گوشی های هوشمند خود افروده است ، تعداد 4 میلیون کاربر در سرتاسر جهان در حال استفاده از آن هستند.یانگ جیپ کیم ، معاون تیم توسعه B2B سامسونگ ، در بلاگ خود پستی را منتشر کرده است مبنی بر این که سرویس Knox در میان بازار امنیت شرکت ها شتابی قابل توجه کسب کرده است و هر روز بر تعداد کاربران آن اضافه شده است.

آخرین اعداد و ارقام از ماه می سال گذشته ، وقتی که این شرکت مدعی شد 1.8 میلیون کاربر فعال در حال استفاده از این سرویس هستند ، با این شتاب حرکت کرد و به 4 میلیون کاربر رسید.

در حال حاضر اینجونگ ری ، معاون ارشد سامسونگ که رئیس پروژه توسعه Knox نیز هست ، گفت این سرویس با 24 مدل از اسمارت فون های این شرکت هماهنگ و یکپارچه سازی شده است و این در حالی است که بیش از 87 میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا وجود دارد که این سرویس بر روی آن ها فعال می باشد.

با وجود Knox، سامسونگ از تعدادی از صنایع تحت کنترل امتیازاتی را کسب کرد که از این امتیازات می توان به حمایت دولت انگلستان برای استفاده از بخش دولتی و دولت ابالات متحده آمریکا برایا استفاده طبقه بندی شده اشاره کرد.

اولین ورژن این سرویس در سال 2013 ودر حالی بر روی Galaxy S4 به بازار ارائه شد که به عنوان قسمتی از نتایج تلاش های شرکت برای از بین بردن نقصان های امنیتی که مانع از ورود مستحکم به بازار شرکت های گوشی های هوشمند می شد از آن نام برده می شد.

این سرویس که از یک سری جهات بسیار به قابلیت Balance بلک بری شباهت دارد ، به کاربر این امکان را می دهد تا کار و استفاده شخصی خود را بر روی یک دستگاه تقسیم بندی کند.

Knox در ماه می سال پیش به عنوان قسمتی از رونمایی Galaxy S5 به ورژن بالا تر یعنی ورژن 2 ارتقاء پیدا کرد که این ارتقا همراه بود با یک فروشگاه جدید برای اپلیکیشن های شرکت.

در اوایل سال جاری ، سامسونگ و بلک بری اعلام کردند که در صدد یکپارچه سازی Knox و پلت فرم امنیتی با WorkLife بلک بری و SecuSuite برامده اند. این اعلان در شرایطی به بیرون منتشر شد که قبلا از این دو شرکت شاهد همکاری هایی بر برنامه های یکپارچه سازی Know بودیم و شنیدن چنین خبری آن قدر ها هم دور از انتظار نبود.

منبع : Zdnet

ارسال نظر