اپلیکیشن سامسونگ لینک از دسترس خارج شد

شرکت سامسونگ بدون اطلاع رسانی قبلی، با اعلام این خبر که اپلیکیشن "سامسونگ لینک" از کار خواهد افتاد از کاربران این برند خواست تا استفاده خود از این اپلیکیشن را متوقف کنند . این خبر که در ابتدای ماه نوامبر منتشر شد کاربرد این اپلیکیشن را در گوشی های سامسونگ متوقف کرده است.

اپلیکیشن سامسونگ لینک از دسترس خارج شد

به گزارش کلیک، شرکت کره ای سامسونگ چندی پیش با اعلام این خبر که اپلیکیشن "سامسونگ لینک" از کار خواهد افتاد دلیل این امر را سیاست داخلی این شرکت عنوان کرده است. این شرکت همچنین از کاربران خواست نگرانی در مورد فایل های ذخیره شده در این اپلیکیشن را نداشته باشند چرا که فایل ها بدون هیچگونه تغییر در دسترس خواهند بود.

اپلیکیشن سامسونگ لینک، که یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های انحصاری در گوشی های سامسونگ به شمار می رفت، کاربردهای بی نظیری را برای کاربران این برند به ارمغان آورده بود. مدیریت , استفاده و به اشتراک گذاری محتوای چند رسانه ای همچنین دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه خود از راه دور تنها بوسیله نام کاربری همه و همه از کاربردهای این اپلیکیشن به شمار می آمد. شرکت سامسونگ با عنوان کردن دلایل و سیاست های داخلی شرکت اقدام به توقف این اپلیکیشن کرده است.

مدیران شرکت سامسونگ از ذخیره فایل ها در اپلیکیشن سامسونگ لینک تا زمان حذف مطالب از طرف کاربر خبر داده اند اما متاسفانه هیچ گونه جزئیاتی را در مورد زمان نگهداری این فایل ها اعلام نکرده اند. برای بسیاری از کاربران که فایل ها و اطلاعات ذخیره شده بسیاری را در این اپلیکیشن نگهداری میکنند، خبر توقف ناگهانی یک اپلیکیشن می تواند شوکه کننده باشد.

در این میان بسیاری از دستگاه های تلویزیونی هوشمند نیز مجهز به سیستم نقل و انتقال اطلاعات بوسیله این اپلیکیشن بوده اند که اکنون با مشکلاتی مواجه خواهند شد. مدیریت شرکت سامسونگ همچنین از کاربران درخواست کرده است تا با آخرین بروزرسانی سیستم نرم افزاری دستگاه خود اقدام به حذف این اپلیکیشن و در نتیجه رفع این مشکل کنند.

اپلیکیشن سامسونگ لینک را می توان یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های طراحی شده در اندروید دانست که جایگزین اپلیکیشن AllShare Play در دستگاه های سامسونگ شده است.

بسیاری از کاربران در انتظار جایگزینی این اپلیکیشن توسط شرمکت سامسونگ هستند.

ارسال نظر