دستگاه ضدعفونی کننده سامسونگ در کشورهای مختلف عرضه می‌شود

رسانه کلیک - دستگاه ضدعفونی کننده سامسونگ که در هفته قبل در تایلند عرضه شد، اکنون در کشورهای آلمان، سنگاپور و هنگ‌کنگ نیز عرضه شده است و در آینده به کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد. 

دستگاه ضدعفونی کننده سامسونگ در کشورهای مختلف عرضه می‌شود

هفته گذشته شرکت سامسونگ از تولید و عرضه یک دستگاه ضدعفونی کننده قابل حمل که در آن از اشعه ماورا بنفش برای ضدعفونی کردن تلفن‌ها استفاده می‌شود در تایلند خبر داد. قیمت این دستگاه ضدعفونی کننده 50 دلار برآورد شده است و امروز سامسونگ خبر در دسترس بودن این دستگاه در بازارهای کشورهای دیگر را منتشر کرد.

دستگاه ضدعفونی کننده قابل حمل سامسونگ، Samsung ITFIT UV Defection Box نام دارد و از امروز در بازار کشورهایی مثل آلمان، سنگاپور و هنگ‌کنگ در دسترس مشتریان است. در حال حاضر قیمت این دستگاه در آلمان چیزی در حدود 58.38 یورو گزارش شده است؛ اما قیمت آن در بازارهای سه کشور دیگر هنوز منتشر نشده است.

این دستگاه می‌تواند تا 99 درصد باکتری‌ها و آلودگی‌هایی مثل E.Coli، Staphylococcus aureus و Candida albicans را تنها در عرض 10 دقیقه از بین ببرد. به گفته شرکت سامسونگ، در بالا و پایین جعبه این دستگاه ضدعفونی کننده یک لامپ فرابنفش قرار دارد که هر چیزی درون آن قرار می‌گیرد با استفاده از این دو لامپ ضد عفونی می‌شود.

در جزئیات منتشر شده توسط سامسونگ، این دستگاه ضدعفونی کننده قابلیت شارژ کردن دستگاه تلفن همراه به صورت بی سیم را نیز دارد. بنابراین اگر دستگاه تلفن همراه شما شارژ ندارد می‌توانید آن را داخل این دستگاه ضد عفونی کننده قرار دهید و نه تنها آن را ضد عفونی کنید؛ بلکه از قابلیت شارژ بی سیم این دستگاه نیز استفاده کنید.

به نظر می‌رسد این دستگاه طی هفته آینده در بازارهای کشورهای بیشتری در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار گیرد.

ارسال نظر