گوشی های تقلبی سامسونگ بیشترین سهم را در بازار دارند

رسانه کلیک - بازار گوشی های هوشمند تقلبی داغ است و شرکت های مختلف چینی علاقه زیادی به کپی کاری دارند. بر اساس آمار AnTuTu، گوشی های تقلبی سامسونگ بیشترین سهم را از بازار به خود اختصاص داده‌اند.

گوشی های تقلبی سامسونگ بیشترین سهم را در بازار دارند

دستگاه های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که البته دلیل اصلی این امر، وجود خریداران بی‌شمار این محصولات است (البته این موضوع بیشتر برای دستگاه هایی که از نظر ظاهری کپی هستند، صادق است). بر اساس آماری که توسط AnTuTu منتشر شده، 2.64 درصد دستگاه هایی که اطلاعات خود را به این پایگاه انتقال داده‌اند تلقبی هستند. این دستگاه های تقلبی به عنوان نمونه اصلی به مشتری فروخته شده اند.

در آمار منتشر شده، گوشی های تقلبی سامسونگ بیشترین سهم را در بازار دارند. نسخه های تقلبی دستگاه های گلکسی شرکت سامسونگ سهمی برابر با 36.23 درصد از کل گوشی های تقلبی فروخته شده در بازار را به خود اختصاص داده‌اند. گلکسی S7 Edge با سهمی برابر با 8 درصد، در صدر لیست دستگاه های تقلبی قرار گرفته است.

گوشی های تقلبی سامسونگ

علاوه بر گلکسی S7 Edge، نسخه معمولی این دستگاه و همچنین گوشی تاشو W2017 سامسونگ نیز در این لیست حضور دارند. حضور این مدل تاشو از سامسونگ در این لیست مایه تعجب است.

گوشی های تقلبی اپل نیز در این لیست حضور دارند و 7.72 درصد سهم را در اختیار خود گرفته‌اند. نسخه تقلبی آیفون 7 پلاس بیشترین سهم (2.67 درصد) را در میان محصولات اپل دارد. محصولات برندهای شیائومی، اوپو، وان پلاس و هواوی نیز در این لیست به چشم می خورند. تولیدات دیگر شرکت ها نیز سهمی برابر با 40 درصد دارند.

AnTuTu گزارش کرده که این دستگاه های تقلبی کیفیت بسیار پایینی دارند. نزدیک به 60 درصد این دستگاه ها برای کاهش هزینه به پردازنده 4 هسته ای مجهز شده‌اند و تنها 30 درصد آن ها از پردازنده 8 هسته ای بهره می برند. اکثر این محصولات دارای نمایشگر با رزولوشن اچ دی یا فول اچ دی هستند.

این گزارش یک موضوع را به ما گوشزد می کند. در صورتی که پرچمدار تولیدی یک شرکت معتبر را با قیمتی نازل خریداری کرده باشید، هم اکنون در حال استفاده از یک محصول فیک هستید!

ارسال نظر