به روزرسانی جدید سامسونگ برای نوت۷ در اروپا

سامسونگ به تازگی تایید کرد که به زودی یک به روز رسانی نرم افزار در ارتباط با باتری، برای تمامی گلکسی نوت۷ های در اروپا منتشر می کند.

به روزرسانی جدید سامسونگ برای نوت۷ در اروپا

به گزارش کلیک، این تصمیم در پی گزارش های متعددی که بسیاری از کاربران اروپایی تصمیم به نگه داشتن سامسونگ گلکسی نوت ۷ خود با وجود اعلام فراخوان کرده اند، صورت گرفته است. این به روز رسانی نرم افزار به منظور محدود کردن شارژ باتری به تنها ۶۰ درصد است، که آن را تقریبا غیر قابل استفاده برای بیش از یک روز خواهد کرد. به گفته سامسونگ، این به روز رسانی در تاریخ ۳۱ اکتبر در دسترس کاربران خواهد بود. از آن جا که این به روز رسانی به نوعی الزامی می باشد، بعید است که صاحبان نوت ۷ قادر به امتناع از آن باشند.

تصمیم سامسونگ به اجباری بودن این به روز رسانی به منظور کاهش خطر احتمالی برای جان کاربران و هم زمان ترقیب کاربران برای جایگزینی این گوشی با یک گوشی دیگر در اسرع وقت برای مشتریان اروپایی است. اروپا یکی از بزرگ ترین بازارهای سامسونگ است و این شرکت اصلا دلش نمی خواهد آن را از دست دهد یا سهمی از آن را به شرکتی از شرکت های رقیبش واگذار کند.

این اولین باری نیست که این شرکت کره ای چنین به روز رسانی را منتشر می کند. در ماه سپتامبر، نوت۷ های اصلی در سراسر اروپا نرم افزار به روز رسانی مشابهی را دریافت کردند که شارژ باتری را به ۶۰ درصد محدود می کرد.

کونور پیرس، سخنگوی سامسونگ الکترونیک در انگلستان و ایرلند بر اهمیت این نرم افزار به روز رسانی تایید می کند و می گوید که اولویت شرکتش همواره ایمنی مشتریان بوده است.

او می گوید: "اولویت مطلق ما هم چنان به ایمنی مشتری می باشد. این نرم افزار به روز رسانی که مربوط به باتری نوت۷ است به ما یادآوری می کند که کاربران این گوشی باید هر چه سریع تر دستگاه خود را طبق برنامه تعویض منطقه خود، جایگزین نمایند و بیشتر به فکر امنیت خود و اطرافیان شان باشند."

اگر شما ساکن اروپا هستید و هم چنان گلکسی نوت۷ دارید، به شما توصیه می کنیم که اکنون زمان مناسبی برای تعویض این گوشی است، چرا که با آمدن این به روز رسانی گوشی شما محدودتر می شود و تا حد زیادی قابلیت های ان کاهش می یابد. هم چنین، از خطر از هرگونه خطر احتمالی و پیش بینی نشده جلوگیری می شود.

مسلما سامسونگ از این که کاربران تا این حد از گوشی هایش رضایت دارند و علاقه مند هستند که با وجود فراخوان برای جمع آوری آن، هنوز از آن استفاده کنند، خوشحال است و ترس از دست دادن کاربرانش را می تواند از سر بیرون کند. اما این که کاربران با وجود این که می دانند خطر انفجار در هر لحظه وجود دارد و هم چنان از نوت۷ استفاده می کنند جای تعجب است. بهتر است که این افراد هر چه سریع تر گوشی های خود را تحویل یا تعویض کنند. سامسونگ هم چندی پیش اعلام کرد که به محض عیب یابی نوت۷، مجددا آن را روانه بازار می کند.

ارسال نظر