فناوری اختصاصی UHQ سامسونگ؛ تحولی در سیستم‌های صوتی

کمپانی سامسونگ همواره تکنولوژی‌های جدیدی را در سیستم‌های صوتی خود ارائه می‌دهد، یکی از این فناوری‌های جدید UHQ است.

فناوری اختصاصی UHQ سامسونگ؛ تحولی در سیستم‌های صوتی

به گزارش کلیک، به تازگی سامسونگ الکترونیکس نسل جدیدی از محصولات صوتی و تصویری خانگی را معرفی کرده است که شامل بلندگوی بی‌سیم H7، یک ساندبار جدید و یک پخش‌کننده بلو-ری UHD می باشد.صدای UHQ قابلیت‌ بارز محصولات جدید صوتی و تصویری خانگی سامسونگ می‌باشد. این فناوری اختصاصی سامسونگ قادر است تا صدای غنی ۳۲ بیتی با جزئیات دقیق را از هر منبع ۸ تا ۲۴ بیت فراهم ‌آورد.

فناوری UHQ می‌تواند منابع صوتی را تقویت کرده و خروجی ۳۲ بیت از آن‌ها تولید کند که با هر دو حالت اتصال با کابل و بی‌سیم امکان‌پذیر است. خروجی ۳۲ بیت، می‌تواند صدایی تولید ‌کند که تا حد بالایی به اصل صدای ضبط شده نزدیک باشد، به علاوه کیفیت صدای خروجی بسیار بهتر از کیفیت صدای HD موجود در بازار خواهد بود. این فناوری اختصاصی کیفیت صدای بالایی دارد، تا جایی که هر یک از نت‌های موسیقی در حال پخش بطور شفاف و واضح قابل شنیدن است.

سامسونگ الگوریتم صوتی خود را به نحوی گسترش داده است‌ تا از طریق تلفیق هوشمند فناوری‌های اختصاصی خود با مهارت‌های آزمایشگاه صوتی بسیار پیشرفته‌ سامسونگ در آمریکا، موفق شود بهترین کیفیت صدای ممکن را به وجود آورد.

تمام خانواده صوتی سامسونگ به فناوری حذف اختلال (Distortion Cancelling) مجهز هستند که قادر است میزان تغییرات صدا را با پیش‌بینی کردن حرکت بلندگوهای داخلی به حداقل برساند. فناوری حذف اختلال قادر است تا به صورت هوشمند حرکات ووفر را پیش‌بینی و کنترل کند تا در نهایت صدای بم با کیفیت‌ بالاتر و پایدارتری تولید و پخش شود.

همچنین نسل جدید محصولات صوتی سامسونگ شامل یک توییتر پهن ‌باند (Wide-band Tweeter) نیز می‌شود که قادر است بهترین کیفیت صدا را به تمام بخش‌های ساختمان برساند و بدین ترتیب کاربران در همه‌ی فضای یک ساختمان از شنیدن موسیقی لذت خواهند برد. این پروفایل یک آمپلی‌فایر کریستال (Crystal Amplifier) نیز دارد که نویزها را حذف خواهد کرد و به این ترتیب دقیق‌ترین صدا را تولید می‌کند.

ارسال نظر