لپ تاپ Notebook 7 Spin سامسونگ، دو روح در یک بدن

سامسونگ از نوت بوک جدید خود با قابلیت تا شدن پرده برداشت. این نوت بوک را می توان ترکیبی از یک لپ تاپ و یک تبلت به حساب آورد.

لپ تاپ Notebook 7 Spin سامسونگ، دو روح در یک بدن

به گزارش کلیک، قابلیت تا شدن ویژگی است که لنوو از همان آغاز فعالیت خود در محصولاتش پیاده می کرد و اکنون سامسونگ نیز قصد دارد این ویژگی را در محصولاتش بگنجاند.

سال هاست شرکت لنوو با لپ تاپ های ۲ در ۱ سری Yoga توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب کند. محصولات این سری را می توان تا کرد تا به یک تبلت تبدیل شوند.

جدید ترین لپ تاپ سامسونگ با ویندوز ۱۰ که Notebook 7 Spin نام گرفته است، دارای قابلیت مشابهی است که می توان آن را به یک تبلت تبدیل کرد.

https _blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_124756_samsung-notebook-7-spin-2

Notebook 7 Spin دارای دو مدل ۱۳٫۳ اینچی و ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن full HD و با قابلیت پشتیبانی از HDR است.

https _blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_124754_samsung-notebook-7-spin-4

این سری لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i5 و i7 برخوردار است. نسخه ۱۳ اینچی از ۸ گیگابایت و نسخه ۱۵ اینچی از ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم برخوردار بوده و دارای ۱ ترابایت حافظه (هارد درایو) است. البته شما می توانید نسخه ۱۵ اینچی را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه حالت جامد (SSD) نیز سفارش دهید.

در بخش گرافیک، مدل ۱۳ اینچی به کارت گرافیک Intel HD Graphics 520 و مدل ۱۵ اینچی به NVIDIA GeForce 940MX مجهز شده است.

همچنین مدل ۱۵ اینچی از آنجایی که بزرگتر است، دارای یک صفحه شماره (نامبر پد) نیز می باشد.

این لپ تاپ های جدید در بخش درگاه ها نیز جالب توجه هستند. هر کدام به یک درگاه HDMI، یک درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB-C مجهز شده اند و در مدل ۱۳ اینچی یک اسلات حافظه microSD نیز وجود دارد. در مدل ۱۵ اینچی به جای اسلات microSD یک اسلات کارت حافظه SDXC قرار گرفته است.

https _blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_124763_samsung-notebook-7-spin-1

سامسونگ در مورد طول عمر دقیق باتری این لپ تاپ ها حرفی نزد ولی به فناوری شارژ سریع به کار رفته در آن ها اشاره نمود. طبق ادعای سامسونگ مدل ۱۳ اینچی در مدت ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه و مدل ۱۵ اینچی در ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

لپ تاپ Notebook 7 Spin از یکشنبه ۵ تیر در فروشگاه سامسونگ و تعدادی فروشگاه دیگر به قیمت ۷۹۹ و ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر