قیمت مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ در آمریکا مشخص شد

رسانه کلیک - قیمت مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ Odyssey G9 و مدل Odyssey G7 در آمریکا اعلام شد و اکنون از سایت رسمی سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب قابل خرید است. 

قیمت مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ در آمریکا مشخص شد

در نمایشگاه CES 2020 ، شرکت سامسونگ از اولین مانیتورهای گیمینگ Odyssey خود رونمایی کرد و طراحی خاص و انحنای بیش از حد آن، تاثیر زیادی روی بازدیدکنندگان گذاشت.

مشخصات این مانیتور که در این نمایشگاه مشخص شده بود عبارت‌اند از:

  • نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز
  • زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه
  • نمایشگر QLED با وضوح HD
  • پنل‌های VA

قیمت این مانیتورها در نمایشگاه مشخص نشده بود و کمپانی سامسونگ بالاخره دیشب، قیمت این مانیتورها در آمریکا را اعلام کرد.

مدل پرچمدار این سری مانیتورها، Odyssey G9 با سایز نمایشگر ۴۹ اینچ، دو هسته‌ای، نمایشگر 32:9 با انحنای ۱۰۰۰ رادیان و سطح روشنایی HDR1000 است. برخلاف بقیه مدل‌ها، این مدل از فناوری نمایشگر QLED سامسونگ بهره می‌برد که روشنایی بسیار زیاد و زاویه دید وسیع‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. این مانیتور که به رنگ سفید (با لبه‌های مشکی) است، اکنون با قیمت ۱۷۰۰ دلار در فروشگاه‌های مشخص شده و در سایت رسمی سامسونگ قابل خرید است.

مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ

اگر سایز یا قیمت این مانیتور برای شما خیلی زیاد است، می‌توانید مدل Odyssey G7 را انتخاب کنید که در سایزهای ۲۷ و ۳۲ اینچ موجود است. هر دو آن‌ها پنل‌های VR، نمایشگر با وضوح HDR، سطح روشنایی 600-nit، رزولوشن 2,560×1,440 و نسبت ابعاد 16:9 دارند.

مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ

این مدل‌ نیز مانند مدل پرچمدار، یک نور آبی نامحسوسی در پشت خود دارد و رنگ آن‌ مشکی مات است. مدل Odyssey G7 اکنون در سایت رسمی سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب با قیمت ۷۰۰ دلار (برای ۲۷ اینچ) و ۸۰۰ دلار (برای ۳۲ اینچ) قابل خرید است.

ارسال نظر