طرح تخفیفی وسوسه انگیز سامسونگ برای جمع آوری گلکسی نوت ۷

بر طبق گزارش روزنامه هرالد کره جنوبی، سامسونگ در حال بررسی طرح تخفیف ویژه برای خرید گوشی گلکسی S8 خود برای افرادی است که گلکسی نوت ۷ آنها منفجر شده است.

طرح تخفیفی وسوسه انگیز سامسونگ برای جمع آوری گلکسی نوت ۷

به گزارش کلیک، منبع این خبر که خواست نامش افشا نشود اعلام کرده مدیران سامسونگ قصد دارند برای ترمیم وجهه و اعتبار خود در بین هوادارن خود و دلجویی از کاربرانی که نوت ۷ آنها منفجر شده این حرکت را انجام دهد.

بر طبق گزارشاتی که در رزوهای قبل به عرضتان رسید، سامسونگ اکنون با طرح های تشویقی که برای کاربران گذاشته سعی در جمع آوری تمامی گلکسی نوت ۷ های فروش رفته دارد تا بیش از این به اعتبار شرکت خذشه وارد نشود. در آمریکا، به افرادی که گلکسی نوت ۷ خود را برای تعویض با گوشی سامسونگ دیگری پس دهند، ۲۵ دلار اضافه بر اصل پول خود پرداخت می شود و اگر بخواهد گوشی دیگری غیر از سامسونگ خریداری کنند، فارغ از تفاوت قیمتی با گوشی جدید، ۱۰۰ دلار به آنها پرداخت خواهد شد.

ارائه تخفیف به گوشی های گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ می تواند اعتماد و وفاداری را به مشتریان سامسونگ برگرداند.برخی از تحقیقات حاکی از آن است که افتضاح گلکسی نوت ۷ باعث وارد شدن خدشه به اعتبار سامسونگ شده است و برخی از مشتریان سامسونگ اعلام کرده اند که هرگز دیگر گوشی از ساموسنگ نخواهند خرید و یا حداقل گلکسی های سامسونگ را نخواهند خرید. شاید تخفیف ویژه بر روی S8 بتواند این روند و این فضا را تغییر دهد.

برخی از کارشناسان بر این عقیده اند که ارائه یک تخفیف مناسب برای S8 میتواند مشوق خوبی برای دارندگان گلکسی نوت ۷ باشد که گوشی های خود را پس دهند. چرا که با وجود انفجارهای پیاپی نوت ۷ اما برخی کاربران پروپاقرص سامسونگ دست ازاین گوشی ها نکشیده و ترجیح می دهند خطر را به جان خریده و همچنان از این گوشی ها استفاده کنند. با این حال سامسونگ قصد دارد تا فراخوان جمع آوری نوت ۷ را تا پایان سال جاری به پایان برساند و همین موضوع باعث می شود که این کاربران نیز یک بازه محدود برای استفاده از تخفیف S8 در پیش روی خود ببینند و برای تعویض گوشی خود ترغیب شوند.

ارسال نظر