قابلیت های قلم S Pen در گلکسی نوت 9 به اوج می رسد!

رسانه کلیک - بدون هیچ شکی سامسونگ با معرفی سری نوت خود، تعریف تازه ای از گوشی های هوشمند ارائه کرد. تصاویر لو رفته مربوط به پتنت اخیر قلم اس پن در گلکسی نوت 9 سامسونگ قابلیت های جدید این گوشی را نمایان می کند.

قابلیت های قلم S Pen در گلکسی نوت 9 به اوج می رسد!

محصولات سری نوت سامسونگ در زمینه کارایی و بهره وری در دسته بهترین گوشی های هوشمند بازار قرار می گیرد. علت چنین موضوعی را باید در قلم S Pen این دستگاه ها جستجو کرد. پس از گذشت سال ها این قلم تکامل پیدا کرده و کاربردهای بیشتری به آن اضافه شده است؛ برای مثال در حال حاضر قلم S Pen در برابر آب مقاوم است.

بر اساس پتنت این شرکت که به تازگی فاش شده کارایی این قلم به احتمال زیاد در گلکسی نوت 9 سامسونگ افزایش پیدا خواهد کرد و یک قابلیت ویژه را در اختیار کاربران قرار می دهد. این پتنت که در WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری) به ثبت رسیده است، به کاربران اجازه می دهد تا به صورت همزمان برای کنترل دستگاه خود از قلم S Pen و انگشت استفاده کنند.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

در تصویر منتشر شده برای این قابلیت، صفحه تنظیمات قابل مشاهده است. در تنظیمات کاربر می تواند روش ورودی دستگاه را انتخاب کند. همانطور که از تصاویر پیداست، کاربر می تواند برای عملکردهای مختلف، روش های متفاوتی را در نظر بگیرد؛ برای مثال برای اسکرول کردن صفحه می توان از ترکیب انگشت و قلم S Pen بهره گرفت.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

علاوه بر این قابلیت، می توان نحوه واکنش قلم S Pen را در زمانی که نمایشگر توسط انگشت لمس می شود، پیکربندی کرد. برای مثال در تصویر منتشر شده کاربر با لمس نمایشگر توسط انگشت و نگه داشتن آن، می تواند با قلم S Pen خطوط ضخیم تری را رسم کند.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

سامسونگ ژست های حرکتی جدیدی را در این پتنت ثبت کرده است که می توان از آن ها به عنوان میانبر استفاده کرد؛ برای مثال با رسم حرف Z می توان به یادداشت بعدی دسترسی پیدا کرد و یا با رسم دایره در جهت عقربه های ساعت یا خلاف عقربه های ساعت پیوست را اضافه یا حذف کرد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

این حق الاختراع در تاریخ 25 سپتامبر 2017 در WIPO به ثبت رسید. این شرکت در گذشته نیز خواهان ثبت این پتنت در کره جنوبی و آمریکا در سال های 2013 و 2014 بوده است. حتی با مشاهده تصاویر این پتنت می توان به عمر و قابلیت بالای آن پی برد، چرا که در این مدل با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مواجه هستیم.

ارسال نظر