سامسونگ از برنامه‌ توسعه جهانی سامسونگ پی پرده‌برداری می‌کند

بنا به تازه‌ترین خبرهای منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که در جریان رویداد MWC 2016 از برنامه‌ریزی‌های خود به منظور گسترش جهانی سیستم پرداخت الکترونیکی سامسونگ پی (Samsung Pay) پرده‌برداری کند.

سامسونگ از برنامه‌ توسعه جهانی سامسونگ پی پرده‌برداری می‌کند

مدتی است که سیستم پرداخت الکترونیکی اختصاصی سامسونگ در ایالات متحده راه‌اندازی شده و توانسته توجه کاربران را نیز جلب نماید. میزان استفاده از این قابلیت روز به روز در حال افزایش و است و هر روزه به تعداد کاربران و افراد علاقمند به این سیستم افزوده می‌شود. سامسونگ اعلام کرده که این سیستم پرداخت الکترونیکی به زودی در کشور چین نیز راه‌اندازی می‌شود و طی سه ماه نخست سال 2016 سامسونگ پی در انگلستان و اسپانیا نیز قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش کلیک، سامسونگ قصد دارد که در کنگره جهانی موبایل امسال یا همان رویداد MWC 2016 رسما از رنامه‌ریزی‌های دقیق خود به منظور توسعه و گسترش جهانی و سراسری سیستم پرداخت الکترونیکی سامسونگ پی پرده‌برداری نماید. اطلاعات مربوط به این موضوع به تازگی از سوی سایت SamMobile منتشر شده است. بنا به گزارشات به دست آمده، سامسونگ اطلاعات دقیق‌تر مرتبط با این موضوع را در روز بیست و یکم ماه فوریه ارائه خواهد کرد.

منبع: sammobile

ارسال نظر