سامسونگ احتمالا پنل تلویزیون‌های LCD خود را از ال‌جی خریداری خواهد کرد

رسانه کلیک - به احتمال زیاد شرکت سامسونگ در آینده‌ای نزدیک، پنل تلویزیون‌های LCD را از شرکت LG Displays خریداری خواهد کرد. 

سامسونگ احتمالا پنل تلویزیون‌های LCD خود را از ال‌جی خریداری خواهد کرد

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که شرکت سامسونگ الکترونیک در حال مذاکره با LG Displays است تا صفحات نمایش مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کند. صبح امروز (۱۳ جولای) اعلام شده است که این شرکت بزرگ فناوری قصد دارد به جای تولید نمایشگرهای جدید، از نمایشگرهای ال‌جی که با تکنولوژی‌های جدید ساخته شده‌اند استفاده کند.

به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک، دو شرکت سامسونگ و ال‌جی دیسپلی برای عرضه پنل تلویزیون‌های LCD به توافق خواهند رسید. کمی قبل‌تر از انتشار این اخبار، سامسونگ دیسپلی اعلام کرده بود که از سال آینده میزان تولید پنل‌های تلویزیون LCD را کاهش خواهد داد.

بازار تلویزیون‌های LCD در سال‌های اخیر به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است و این شرکت بزرگ فناوری در کره جنوبی قصد دارد روی نسل جدیدی از تلویزیون‌های LCD به نام « نمایشگر نقطه کوانتومی » تمرکز کند. با توجه به آنالیزهای مختلف، همکاری سامسونگ و ال جی می‌تواند ارزشی بیش از یک میلیارد وون (تقریبا ۸۳۳ میلیون دلار آمریکا)، ایجاد کند.

با وجود اینکه این دو شرکت رقبای سرسختی برای یکدیگر هستند، به احتمال زیاد شرکت ال جی نمایشگرهای مورد نیاز سامسونگ را از کارخانه خود در Guangzhou چین تامین کند. در حال حاضر شرکت ال‌جی برای تلویزیون‌های OLED و شرکت سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED مشهور هستند.

ارسال نظر