بغض سامسونگ به زودی می شکند

سامسونگ چند روز پیش توضیحاتی را در مورد انفجار باتری گوشی گلکسی نوت ۷ ارائه کرد؛ اما تمام این توضیحات تنها در حد نظر هستند. سامسونگ هنوز در حال تحقیق و بررسی است و احتمالا به زودی یک بیانیه رسمی برای توضیح دلیل این فاجعه بزرگ منتشر خواهد کرد.

بغض سامسونگ به زودی می شکند

به گزارش کلیک، انفجار باتری گوشی های گلکسی نوت ۷ شکست واقعاً بدی برای سامسونگ محسوب می شود و دلایل آن نیز واقعاً پیچیده است. سامسونگ پس از انفجار باتری گوشی های سری اول گلکسی نوت ۷ مجبور شد برای جمع آوری ۲ میلیون دستگاه عرضه شده از این گوشی فراخوان صادر کند. سامسونگ پس از این اتفاق گوشی های جدید تولید شده گلکسی نوت ۷ را جایگزین گوشی های سری قبلی کرد و به مشتریان خود اطمینان داد که گوشی های سری جدید هیچ مشکلی ندارند؛ اما باتری گوشی های سری جدید گلکسی نوت ۷ هم منفجر شد و سامسونگ مجبور شد فعالیت خط تولید این گوشی را کاملا متوقف کند. عمر گلکسی نوت ۷ بسیار کوتاه بود و قطعا کاربران این شکست بسیار بزرگ سامسونگ را فراموش نخواهند کرد و این شرکت باید برای جلب اعتماد دوباره مردم نسبت به این برند، تمام توان خود را به کار گیرد.

تمام نمایندگی های سامسونگ و فروشندگان سامسونگ که فروشنده این گوشی بودند؛ پول کامل گوشی های فروخته شده را بدون هیچ گونه قید و شرطی به مشتریان استرداد کردند. سامسونگ هنوز هم در حال و تحقیق و بررسی در مورد دلیل انفجار باتری این گوشی است؛ زیرا حتی زمانی که شارژ باتری این گوشی ها به میزان کمی است؛ نیز منفجر می شوند.

به دلیل اینکه نظرات متفاوت زیادی در مورد انفجار باتری این گوشی ها مطرح شده است، سامسونگ تصمیم گرفته است دلایل این موضوع را تا حدودی برای کاربران بیان کند تا آن ها مطلع شوند چه تحقیقاتی در حال انجام است و احتمالا به زودی یک بیانیه رسمی از سوی سامسونگ به منظور توضیح دلایل این موضوع منتشر خواهد شد.

سامسونگ در چند روز گذشته توضیحات مختصری در مورد دلایل این اتفاق بیان کرده است. البته با وجود اینکه برخی از این توضیحات از سوی مقامات رسمی سامسونگ که نام آن ها فاش نشده است، بیان شده است، اما تمام توضیحات ارائه شده تنها نظرات مطرح شده توسط افراد مختلف است و نمی توان به آن ها استناد کرد. یکی از توضیحات ارائه شده توسط سامسونگ به شرح زیر است:

"شرکت تولید کننده باتری های گوشی های جدید گلکسی نوت ۷ همان شرکت تولید کننده باتری های گوشی های سری اول این گوشی نبوده است. ما هنوز در حال تحقیق و بررسی هستیم و هنوز نمی توانیم دلیل قطعی این موضوع را بیان کنیم و در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد".

لازم به ذکر است چنانچه قصد دارید گوشی گلکسی نوت ۷ خود را به نمایندگی یا فروشنده آن بازگردانید، حتما باید وجه کامل آن به شما پرداخته شود. اگر در مورد بازگرداندن این گوشی تردید دارید، توصیه ما این است حتما این کار را انجام دهید، زیرا امکان انفجار این گوشی در هر لحظه وجود دارد و بهتر است از حمل آن اجتناب کنید.

ارسال نظر