سامسونگ یخچال فریزر مجهز به نمایشگر بزرگ خود را به CES می‌آورد

رویداد CES 2016 به زودی رسما آغاز می‌شود و کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت‌های گوناگون یک روز پیش از افتتاح رسمی این نمایشگاه، برگزار خواهد شد. به گزارش کلیک، در این بین اخبار و شایعات متعددی در رابطه با محصولات متنوعی که احتمالا کمپانی‌های شرکت کننده در این رویداد قصد معرفی آن‌ها را دارند، منتشر شده است. یکی از شرکت‌هایی که طی چند روز اخیر، اخبار بسیار زیادی در رابطه با آن منتشر شده کمپانی کره‌ای سامسونگ است. پیش از این گفته شده که بود که این شرکت در نمایشگاه CES 2016 از سری جدید نوت‌بوک‌هایش رونمایی می‌کند. پس از آن مشخص شد که سامسونگ در این رویداد از سه گجت هوشمند دیگر نیز رونمایی خواهد کرد و همچنین دریافتیم که سامسونگ نسل جدید تلویزیون‌های SUHD TV خود را نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. بنابراین بدون تردید در نمایشگاه CES امسال، شرکت سامسونگ از جمله پرکارترین و فعال‌ترین کمپانی‌های حاضر خواهد بود. اما بر اساس تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا سامسونگ در CES 2016 از نسل جدید یخچال‌هایش نیز رونمایی خواهد کرد!

سامسونگ یخچال فریزر مجهز به نمایشگر بزرگ خود را به CES می‌آورد

به گزارش کلیک، در این بین اخبار و شایعات متعددی در رابطه با محصولات متنوعی که احتمالا کمپانی‌های شرکت کننده در این رویداد قصد معرفی آن‌ها را دارند، منتشر شده است. یکی از شرکت‌هایی که طی چند روز اخیر، اخبار بسیار زیادی در رابطه با آن منتشر شده کمپانی کره‌ای سامسونگ است. پیش از این گفته شده که بود که این شرکت در نمایشگاه CES 2016 از سری جدید نوت‌بوک‌هایش رونمایی می‌کند. پس از آن مشخص شد که سامسونگ در این رویداد از سه گجت هوشمند دیگر نیز رونمایی خواهد کرد و همچنین دریافتیم که سامسونگ نسل جدید تلویزیون‌های SUHD TV خود را نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. بنابراین بدون تردید در نمایشگاه CES امسال، شرکت سامسونگ از جمله پرکارترین و فعال‌ترین کمپانی‌های حاضر خواهد بود. اما بر اساس تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا سامسونگ در CES 2016 از نسل جدید یخچال‌هایش نیز رونمایی خواهد کرد!

ظاهرا به تازگی پوستری از یک بخچال بزرگ بزند سامسونگ به محل برگزاری نمایشگاه CES 2016 منتقل شده است. در اینپوستر به موضوع خاصی اشاره نشده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با یخچال مد نظر ارائه نشده است، اما در تصویری که از یخچال جدید سامسونگ بر وی این پوسترضمیمه شده، کاملا مشخص است که این محصول از صفحه نمایشی بسیار بزرگ بهره می‌برد. در این بین برخی از افراد مدعی شده‌اند که احتمالا این بخچال از سیستم عامل اندروید بهره‌مند بوده و قابلیت‌های بسیار نو و جالب توجه‌ای را ارائه خواهد کرد. اما برخی دیگر از کارشناسان معتقدند که سامسونگ در این یخچال هوشمند و جدید خود از سیستم عامل اختصاصی تایزن (Tizen) خود بهره خواهد گرفت.

1

انتظار داریم که این یخچال قابلیت‌هایی فراتر از یک یخچال فریزر معمولی را ارائه کند. به عنوان مثال شاید در طراحی این محصول از چندین خروجی صدا و اسپیکر نیز بهره گرفته شود و نهایتا این یخچال بتواند قابلیت پخش موسیقی را ارائه کند. به طور کلی هنوز هیچ جزئیات دقیقی در رابطه با این محصول ارائه نشده و همگی ما منتظر هستیم تا شاهد برپایی نمایشگاه CES 2016 که در لاس وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود، باشیم. سامسونگ در روز سه شنبه پنجم ژانویه و در ساعت 14:00 الی 14:45 (به وقت لاس وگاس) کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار می‌کند. زمان دقیق این کنفرانس به تایم ایران از ساعت 1:30 الی 2:15 دقیقه‌ی بامداد چهارشنبه خواهد بود. انتظار داریم که سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول ارائه کند، اگرچه شاید مدت زمان 45 دقیقه‌ای کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ به منظور رونمایی و صحبت کردن در رابطه با کلیه‌ی محصولاتی که این شرکت به نمایشگاه CES 2016 آورده، بسیار کم باشد. به نظر شما یخچال فریزر جدید سامسونگ چه قابلیت‌هایی رابه همراه خواهد داشت؟ دلیل تجهیز این محصول به صفحه نمایشی بزرگ چیست؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر