سامسونگ شایعات در مورد نوت۷ را رد کرد

اگر پیگیر اخبار مربوط به گلکسی نوت۷ بوده باشید، پس مسلما می‌دانید که گزارشاتی شده که ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد تمام واحدهای معیوب نوت۷ را پس از ۳۰ سپتامبر غیر فعال کند.

سامسونگ شایعات در مورد نوت۷ را رد کرد

به گزارش کلیک، این شایعات از آن‌جا قوت گرفتند که این شرکت کره‌ای اعلام کرد قصد از بین بردن هرگونه تهدید احتمالی ناشی از باتری‌های این گوشی را دارد. با این حال، به تازگی سامسونگ این گزارش ها را که از منابع مختلف در سراسر جهان منتشر می‌شوند، انکار کرد . این کمپانی در مصاحبه با AndroidCentral تایید کرد که قصد هیچ گونه غیر فعال سازی برای گوشی‌های گلکسی نوت۷ را قبل یا بعد از تاریخ ۳۰ سپتامبر ندارد.

علاوه بر این، این کمپانی گوشی‌ساز عنوان کرده است که تمام جوانب و پیگیری‌هایی که قرار باشد در مورد گوشی نوت۷ در آینده گرفته شود، از جمله تصمیم به غیر فعال کردن آن، در وب سایت رسمی این شرکت اعلام خواهد شد.

اگر بخواهیم به گونه‌ای دیگر به این قضیه نگاه کنیم، احتمالا سامسونگ می‌ترسد که این مسئله را تایید کند، چون می‌ترسد که نتواند تمام گوشی‌های نوت۷ را تا تاریخ ۳۰ سپتامبر تعویض یا جایگزین نماید. از طرفی کسانی هم که گوشی‌شان تعویض نشده باشد، می توانند از آن ها شکایت کنند. البته این حرف تنها در حد یک نظریه است، ولی با این که یک نظریه است مطمئنیم که سامسونگ آن را حداقل تا تاریخ ۳۰ سپتامبر رد یا تایید نخواهد کرد.

غیر فعال کردن این دستگاه‌های نوت۷ نمی‌تواند به طور کامل از انفجار یک دستگاه دیگر جلوگیری کند و این امری بدیهی است. اما به هر حال اجازه دهید که امیدوار باشیم سامسونگ بتواند با موفقیت این بحران را اداره کند و با سربلندی از آن خارج شود، چرا که سامسونگ کمپانی بزرگی است و مسلما پیش بینی چنین اتفاقی را در مورد نوت۷ نمی‌کرد. از طرفی نوآوری‌های شرکت‌هایی مانند سامسونگ می‌تواند زندگی جامعه بشری را راحت‌تر نماید.

ارسال نظر