سامسونگ نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 را به بازار عرضه میکند.

نسخه جدید و اختصاصی سامسونگ گلکسی نوت 5 با قابلیت ذخیره کردن 128 گیگابایت به بازار عرضه شد و فعلا در حال حاضر تنها در کره جنوبی قابل دسترس خواهد بود.

سامسونگ نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 را به بازار عرضه میکند.

به گزارش کلیک ، روز جمعه مورخ 18 دسامبر سال 2015، کمپانی سامسونگ اعلام کرد که نوت 5 سامسونگ 128 گیگابایتی با حافظه ی ثابت (Onboard) در قالب نسخه ی زمستانی این شرکت به بازار خواهد آمد. قیمت این محصول برابر با 999.900 وون کره ای (معادل $ 843( میباشد. این مدل از گلکسی تنها در کره جنوبی و در نمایندگی های SK Telecom و KT Crop یافت میشود و در رنگ های طلایی با قاب پلاتین و نقره ای با قاب تیتانیومی یافت میشود.

10
پیش بینی می شود که سامسونگ با این کار خود قصد داشته مشتریان خود را شگفت زده کند. مدل قبلی نوت 5 تنها قابلیت ذخیره سازی 64 گیگابایت را داشت و از درگاه کارت حافظه جانبی برخوردار نبود، برای همین سامسونگ دست به چنین اقدامی زد تا هم فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد و هم مشتریان خود را از محصولاتش راضی نگه دارد. مدل جدید سامسونگ گلکسی نوت 5 با صفحه نمایش 5.7 اینچی خود می تواند رقیب جدی و سرسختی برای اپل 6 اس با صفحه نمایش 5.5 اینچی باشد. هر دو گجت از 128 گیگابایت حافظه برخوردار میباشند و دارای ویژگی های سخت افزاری برجسته ای میباشند. با توجه به سیاست های فروش کمپانی سامسونگ، عرضه نوت 5 با حافظه 128 گیگابایت به مشتریان خارج از کره جنوبی با تاخیر و کمی دیر انجام خواهد شد. سامسونگ سیاست فروش خود را بر پایه پیشرفت تدریجی کم به طور مداوم و در زمان طولانی میگذارد. برای همین باید کمی منتظر بمانیم تا نوت 5 جدید به دیگر کشور ها عرضه شود.

9
افزایش حافظه ذخیره سازی و قابل دسترس از اهمیت بالا و زیادی برخوردار است و اهمیت آن از وجود برنامه های کاربردی و مفید موجود در دستگاه اگر بیشتر نباشد کمتر نیست. کاربران خانگی بعضا صدها و یا شاید هزاران عکس و کلیپ ویدیویی از خود و دوستانشان را در موبایل های خود نگه داری میکنند و 64 گیگابایت حافظه ی نسبتا کمی برای این کار و ذخیره سازی دیگر اطلاعات بود که سامسونگ با افزایش حافظه دستگاه و ارتقای آن به 128 گیگابایت این مشکل را برطرف نمود.
استفاده از درایو ابری و مجازی همیشه به عنوان یک ویژگی منحصر بفرد شناخته شده است، اما برای استفاده از درایو مجازی و فضای ذخیره سازی شما نیاز به اتصال اینترنت و یا دسترسی به سیستم سلولی دارید که به داده های پایه ای و اساسی موبایل شما دسترسی دارند. اما اگر فضای ذخیره سازی کاملی در اختیار داشته باشید دیگر نیاز به این درایو های مجازی نیست و میتوانید فایل های شخصی و محرمانه خود را در تلفن خود نگه داری و محافظت نمایید.
سامسونگ از احتمال عرضه و گسترش فروش خود در سایر کشورها و دیگر کاربران خود خبر داد. ولی این بیان از کمپانی سامسونگ فقط به عنوان یک خبر کوچک و کوتاه بود و جزییاتی از آن که چطور قرار است این گسترش و عرضه صورت بگیرد خبری از سوی سامسونگ منتشر نشد. کمپانی سامسونگ برای مشتریان خود در کره جنوبی در حال ارائه خدمات ویژه می باشد، برای مثال برای کسانی که مدل جدید سامسونگ گلکسی نوت 5 را خریداری میکنند یک شارژ بی سیم رایگان در اختیار آن ها قرار میدهد. همانطور که برای مشتریان گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge+ یک هدست VR (واقعیت مجازی ) بطور رایگان به عنوان هدیه روی محصول در اختیارشان قرار گرفت.

11

ارسال نظر