عرضه ۳۰۰۰ گوشی دو صفحه ای گلکسی X توسط سامسونگ

گوشی های دو صفحه ای سامسونگ که به گلکسی X معروف هستند به زودی توسط سامسونگ مورد آزمایش قرار می گیرند.

عرضه ۳۰۰۰ گوشی دو صفحه ای گلکسی X توسط سامسونگ

به گزارش کلیک، این گوشی ها از صفحه نمایش تاشو و مجهز به آخرین فناوری در صفحه نمایش یعنی سوپر AMOLED خواهند بود. به نظر می رسد این گوشی ها ویژگی هایی خواهند داشت که اکنون نمی توانیم آنها را در گلکسی S8 ببینیم.
بر طبق شنیده ها سامسونگ قرار است در فاز اول، پیش سفارش تولید ۳۰۰۰ دستگاه از این گوشی ها را پذیرا باشد؛ البته رونمایی رسمی از این گوشی ها امسال نخواهد بود.
تست نمونه های اولیه قبل از رونمایی از اقدامات مناسبی است که باعث می شود هر گونه نقص در این گوشی ها قبل از رونمایی نمایان و برطرف شود چرا که ساخت نمایشگرهای تاشو قطعا با مشکلاتی همراه خواهد بود و سامسونگ قصد دارد قبل از تولید انبوه در ابتدا به بررسی کم و کاستی های این نوع گوشی ها بپردازد تا محصول نهایی بی عیب و نقص باشد.

مانند بسیاری از شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند، سامسونگ نیز بازوان مالی قدرتمندی در اختیار دارد و امکان تست هر نوع نمونه ای از این گوشی ها را در اختیار دارد که به معنای این است که ممکن است محصول نهایی کاملا با پیش بینی های کارشناسان متفاوت باشد.

شایعات حاکی از آن است که این نمونه اولیه از این نوع گوشی ها قادرند تا ۱۸۰ درجه تا شوند که به معنای این است که این گوشی ها مانند کتاب قادرند بسته شوند. به همین منظور سامسونگ بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ نمونه از این دستگاه ها را در دست ساخت دارد و احتمالا مراحل پیش فروش آنها در اواخر سال جاری آغاز می شود.
در صورتی که سامسونگ نتواند این پروژه را تا پایان سال جاری میلادی به اتمام برساند، یک شکست بزرگ برای این شرکت محسوب می شود چرا که پس از فاجعه انفجار در گوشی های نوت ۷، انتظار می رود برای برگشت ضرر و زیان و البته اعتبار از دست رفته، سامسونگ سریعاً یک کار متفاوت انجام دهد.
لطفاً نظرات خود را در این ارتباط با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر