سامسونگ اندروید ۸ Oreo بتا را برای Galaxy S8 و S8 Plus عرضه کرد

رسانه کلیک - سامسونگ اندروید ۸ Oreo را برای دو پرچمدار خود بصورت بتا عرضه کرد. در حال حاضر سامسونگ اپدیت اندروید Oreo برای Galaxy S8 و S8 Plus آماده کرده است. 

سامسونگ اندروید ۸ Oreo بتا را برای Galaxy S8 و S8 Plus عرضه کرد

سامسونگ این آپدیت را Samsung Experience 9.0 بتا نامیده است که مبتنی بر Android است و پیش از این با نام TouchWiz شناخته می‌شد.

Samsung Experience 9 مبتنی بر Android Oreo در واقع نسخه ای است که با کهکشانی بعدی سری S یعنی Galaxy S9 منتشر می‌شود. اکنون سامسونگ اپدیت اندروید Oreo برای Galaxy S8 و S8 Plus را برای کاربران در ایالات متحده، انگلستان و کره جنوبی در دسترس قرار داده است.

یک کاربر Reddit تصاویری از رابط کاربری سامسونگ اندروید ۸ Oreo منتشر کرده و گزارش می دهد که اندروید Oreo بسیار سریع‌تر از نسخه پیشین اندروید یعنی Nougat ذر Galaxy S8 اجرا می شود. این بروزرسانی همچنین دارای میانبرهای اندروید Oreo است که با فشار بیشتر انگشت روی آیکون امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. همچنین بررسی‌ها نشان از مدیریت بهبود یافته Ram می‌دهد. گفتنی است اموجی‌های جدید نیز به این نسخه افزوده شده است.

سامسونگ اندروید 8 Oreo اپدیت اندروید Oreo برای Galaxy S8

گوگل Android Oreo را در ماه اوت منتشر کرد، اما تا کنون فقط صاحبان پیکسل و نکسوس به این نسخه جدید سیستم عامل اندروید بروزرسانی شده اند. در حال حاضر Oreo تنها در حدود ۰٫۲ درصد از تقریبا دو میلیارد دستگاه اندرویدی را شامل می‌شود.

ارسال نظر