گوشی تاشوی لوکس سامسونگ مجهز به لنز واید و 2 نمایشگر است

رسانه کلیک – شرکت سامسونگ در جریان رویدادی در کشور چین از یک گوشی تاشوی لوکس با شماره مدل W2018 رونمایی کرد. گوشی تاشوی سامسونگ دارای لنز زاویه باز و 2 نمایشگر است.

گوشی تاشوی لوکس سامسونگ مجهز به لنز واید و 2 نمایشگر است

مشخصات سخت افزاری گوشی تاشوی لوکس سامسونگ همانند پرچمداران جدید این شرکت نظیر S8 و Note 8 است و تنها تفاوت سخت افزاری آن در لنز دوربین آن خلاصه می‌شود.

W2018 آخرین محصول از سری تلفن های گران‌قیمت W کمپانی کره ای است که با طراحی تاشو تولید می‌شوند. گوشی تاشوی لوکس جدید سامسونگ همچنین به مناسبت 10 سالگی سری W با قابلیت های ویژه ای تولید شده است. این سری از گوشی های تاشوی لوکس محبوبیت زیادی در میان کشورهای شرق آسیا دارند که جدیدترین آنها قیمتی بسیار بالاتر از پرچمداران این شرکت نظیر S8 و نوت 8 دارند.

مهمترین خصوصیت این مدل گوشی تاشوی سامسونگ در لنز f1.5 واید 12 مگاپیکسلی آن است که در پشت آن قرار گرفته و می‌تواند در محیط هایی با نور کم تصاویر با کیفیت تری را ثبت کند. W2018 همچنین مجهز به دوربین جلویی با لنز 5 مگاپیکسلی است. گوشی تاشوی W2018 از لحاظ نرم افزاری قابلیت ثبت تصاویر f2.4 را دارد.

جالب اینجاست که این تلفن هوشمند به همراه اندروید نوقا تولید شده است و عدم ارائه آن با نسخه اوریو جای تعجب دارد. اسمارت فون جدید و لوکس سامسونگ همچنین دارای دو نمایشگر 4.2 اینچی HD AMOLED بیرونی و فول اچ دی داخلی است. علاوه بر این، دکمه های فیزیکی برای شماره‌گیری و همچنین سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است.

W2018 همانند دیگر تلفن های هوشمند جدید سامسونگ مجهز به دکمه مخصوص دستیار هوشمند صوتی بیکسبی است. این محصول با روکش طلا و پلاتین تولید شده و نمایشگر آن با روکش گوریلا گلس محافظت می‌شود.

گوشی تاشوی لوکس جدید سامسونگ از اسنپ دراگون 835 و 6 گیگابایت رم به همراه 64 یا 256 گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین باتری این محصول دارای ظرفیت 2300 میلی آمپرساعت است.

منبع: Theverge

ارسال نظر