سامسونگ تا نیمه اول 2018 اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه می‌کند

رسانه کلیک - سامسونگ پس از اپل به فکر ساخت اسپیکر هوشمندی افتاد که بتواند با دستیاران صوتی آمازون اکو و گوگل هوم رقابت کند. حال زمان عرضه اسپیکر هوشمند سامسونگ به بازار اعلام شده است.

سامسونگ تا نیمه اول 2018 اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه می‌کند

شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد اسپیکر هوشمند خود را تا نیمه اول سال 2018 به بازار معرفی کند.

این دستیار صوتی دیجیتال ظاهراً شبیه هوم پاد اپل است و سامسونگ نیز مانند اپل در ساخت این اسپیکر تمام تلاش خود را کرده است تا کیفیت صدای آن از رقبای خود بهتر باشد. از طرفی اپل در ساخت هوم پاد تلاش کرده تا اسپیکری بسازد که کیفیت صدای آن بتواند رقبای سرسختی مانند آمازون اکو را نیز از میدان به در کند.

زمان عرضه اسپیکر هوشمند سامسونگ

گفته می‌شود که سایز نمونه اولیه اسپیکر هوشمند سامسونگ چیزی بین سایز هوم پاد و جدیدترین مدل اکو است. به‌ احتمال‌ زیاد سامسونگ آن را در رنگ‌های مختلف از جمله سیاه مات عرضه می‌کند. اسپیکر هوشمند سامسونگ صفحه اسکرین ندارد اما مانند هوم پاد قسمت بالای آن برای فیدبک تصویری در نظر گرفته شده است.

اسپیکر هوشمند سامسونگ مانند سایر محصولات می‌تواند اکسسوری های هوشمند منزل را کنترل کند. شما همچنین می‌توانید با دستیار صوتی هوشمند خود دستگاه را کنترل و مثلاً صدا را کم یا زیاد کنید. ضمن آنکه این دستگاه از دستیار هوشمند Bixby نیز پشتیبانی می‌کند.

زمان عرضه اسپیکر هوشمند سامسونگ

با وجودی که از مدتی قبل شایعاتی در رابطه با تلاش سامسونگ برای ساخت یک اسپیکر هوشمند منتشر شده بود، اوت 2017 سامسونگ این خبر را به‌ طور رسمی تائید کرد. رئیس بخش موبایل سامسونگ همچنین در رابطه با این اسپیکر در آن زمان گفت: ما سعی داریم با این دستگاه هوش مصنوعی را در سراسر خانه حکم‌فرما کنیم.

قیمت اسپیکر هوشمند کره‌ای حدود 200 دلار خواهد بود که در مقایسه با قیمت 349 دلاری هوم پاد اپل بسیار ارزان‌تر است. در صورتی‌ که زمان عرضه اسپیکر هوشمند سامسونگ اوایل 2018 باشد، عرضه آن به‌ احتمال‌ زیاد مصادف با ورود هوم پاد به بازار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ اپل در ابتدا تصمیم داشت هوم پاد را در ماه دسامبر 2017 عرضه کند، اما بعداً عرضه آن را تا اوایل 2018 به تعویق انداخت.

ارسال نظر