تلویزیون ماژولار 146 اینچی سامسونگ با نام The Wall از راه رسید

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ سال 2018 را با معرفی محصولات جذابی شروع کرد. این غول تکنولوژی کره ای در نمایشگاه CES امسال از تلویزیون ماژولار 146 اینچی خود با نام The Wall رونمایی کرد. این تلویزیون از فناوری میکرو LED بهره می برد.

تلویزیون ماژولار 146 اینچی سامسونگ با نام The Wall از راه رسید

هر سال در نمایشگاه CES، شرکت های بزرگی مانند سامسونگ از جدیدترین دستاوردهای خود در بخش نمایشگر رونمایی می کنند. حال، شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 تلویزیون ماژولار 146 اینچی با نام The Wall را معرفی کرد. بر اساس گفته های سامسونگ، این تلویزیون از طراحی ماژولار و بدون حاشیه نمایشگر بهره مند است.

مصرف کننده به واسطه طراحی ماژولار این محصول خوش ساخت، قادر به تغییر اندازه و ظاهر تلویزیون ماژولار 146 اینچی The Wall با توجه به نیاز خود است.

Joghee Han، مدیر بخش Visual Display Business سامسونگ در رابطه با این محصول می گوید:

تلویزیون The Wall اولین تلویزیون ماژولار تجاری جهان با فناوری میکرو LED است. این محصول می تواند در اندازه های مختلف استفاده شود و روشنایی بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد. محدوده رنگ، سطح رنگ مشکی و حجم رنگ در تلویزیون The Wall فوق العاده است.

تکنولوژی نمایشگرهای میکرو LED بر پایه فناوری LED و تفاوت اصلی این تکنولوژی با پنل های OLED ، استفاده از مواد غیر ارگانیک به جای ارگانیک است. این موضوع باعث می شود پنل های میکرو LED نیازی به قطبش و لایه کپسوله ساز نداشته باشند.

تلویزیون The Wall

پنل های میکرو LED دارای ضخامت بسیار کمی بوده و برای استفاده در گجت های پوشیدنی بسیار مناسب است. انتظار می رود اپل در سال 2018 از این فناوری برای ساعت هوشمند خود استفاده کند. شایعات به تولید انبوه نمایشگرهای میکرو LED توسط اپل برای استفاده در دیگر محصولات این شرکت اشاره دارند.

شایان ذکر است؛ سامسونگ هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه تلویزیون The Wall منتشر نکرده است.

ارسال نظر