عجله نکنید؛ نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است

اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی باشد، ممکن است به زودی به خواسته خود برسید.

عجله نکنید؛ نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است

به گزارش کلیک، گوشی گلکسی A8 مدل سال ۲۰۱۶ که تصاویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌کنیم که سامسونگ عزم جدی دارد که دیگر اشتباه نوت۷ را تکرار نکند. اگر نمی‌دانید مشکل نوت۷ چه بود، باید بگوییم که گزارش‌های متوالی از آتش گرفتن باتری این گوشی اعلام شد و سامسونگ را با وحشت روبه رو کرد.

۳

در هر صورت، این تصاویر از یک منبع معتبر به دست آمده است و نشان دهنده یک گوشی با بدنه شیشه و فلز است که ساختاری شبیه به طراحی گلکسی S7 دارد، اما با این تفاوت که دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی بزرگ‌تر است. این منبع حتی لیست ابعاد دقیق این گوشی را نیز اعلام نموده است که ۱۵۶٫۵ در ۷۷٫۵ در ۷٫۳ میلی‌متر است که این گوشی را بلندتر و عریض‌تر از نوت۷ می‌کند. پیش بینی بخش عریض‌تر این گوشی آسان بود، چرا که این سری از گوشی‌ها دارای لبه های خمیده نیستند.

۲

این شایعه در مورد مشخصات گوشی هم گفته است که دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد. هم چنین چیپست اگزینوس ۷۴۲۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از دیگر مشخصات آن است. ممکن است دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل باشد و به احتمال قوی اندروید ۶ مارشمالو به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده باشد.

ارسال نظر