پلیر Ultra HD 4k سامسونگ در ماه مارس عرضه می شود

آیا می توانید تا ماه مارس برای یک پخش کننده بلوری4K Ultra HD صبر کنید؟

پلیر Ultra HD 4k سامسونگ در ماه مارس عرضه می شود

به گزارش کلیک، فروش دستگاه بلوری Ultra HD سامسونگ در ماه مارس آغاز خواهد شد. اگر شما تمام نقد و بررسی های اینترنتی درباره دستگاه در آستانه عرضه سامسونگ، که اولین دستگاه این شرکت برای پخش دیسک های بلوری 4K است را پیگیری کرده باشید، پس شما احتمالاً اکثر فروشندگان این محصول، را می شناسید که اعلام کرده اند فروش این پخش کننده را از ماه مارس آغاز خواهند کرد.

با این وجود اگر شما ساکن کالیفرنیای جنوبی باشید یا کسی را در این ایالت بشناسید، قادر خواهید بود همین حالا یکی از دستگاه ها را بخرید. تنها کافی است به مرکز صوتی و تصویری سانتا مونیکا بروید، که هم پخش کننده و هم فیلم های 4K را به فروش می رساند. البته بهتر است بگوییم می فروخت. به طوری که در صفحه فیسبوک این فروشگاه گفته شده، روز گذشته همه پخش کننده ها به طور کامل به فروش رفته است و انتظار نمی رود حداقل تا 9 روز دیگر فروش جدیدی انجام شود.

directv-4kready-01

این پیام در صفحه فیسبوک مرکز صوتی و تصویری شهر سانتا مونیکا منتشر شده است: "از شما صمیمانه دعوت می شود همزمان با معرفی عمومی محصول جدید سامسونگ یعنی پخش کننده بلوری 4K، که بسیار منتظر عرضه آن توسط این مرکز صوتی و تصویری بودیم، امروز در ساعت 5 بعد از ظهر در سالن نمایش ما در ویلشایر به ما و مدیران اجرایی این شرکت بپیوندید و یکی از اولین کسانی باشید که نسل بعدی DVD پلیرها را می بینید و می خرید. ما همچنین دیسک های بلوری 4K Ultra HD را نمایش می دهیم، که به طور برجسته شامل فیلم های بومی دارای سیستم 4K HDR است، که از جمله آنها می توان فیلم نامزد اسکار کمپانی قرن بیستم یعنی "مریخی" را نام برد."

بر اساس برخی اعلامیه های انجمن های AVS، به طوری که گفته شده، برخی از فروشگاه های الکترونیکی Fry نیز این پخش کننده را قبلاً در لیست کالای موجود خود قرار داده بودند اما در واقع این گونه نبوده است. اگر به شما گفته شد که یک فروشگاه خاص این پخش کننده را موجود دارد، شما قبل از رفتن به هر فروشگاه برای خرید این محصول حتماً باید با آن تماس گرفته و از موجود بودن آن اطمینان حاصل کنید، به دلیل اینکه از یک سفر بی مورد پرهیز کنید، زیرا ممکن است لیست کالاهای موجود یک وب سایت در واقع با موجودی واقعی یک فروشگاه هماهنگ نباشد.

برخی از اعضای انجمن AVS ایمیل هایی از سایت Best Buy دریافت کرده اند که به آنها اطلاع می دهد که تاریخ تحویل پیش سفارش های محصول UBD-K8500 سامسونگ تا 10 فوریه به تعویق افتاده است و به نظر نمی رسد که این موضوع به یک مکان جغرافیایی خاص محدود باشد. علاوه بر این، برخی گزارش حاکی از آن است که پخش کننده های 4K در فروشگاه های Fry در خارج از کالیفرنیای جنوبی موجود است.
گفته می شود کارمندان سایت Best Buy اعلام کرده اند که برخی از فیلم های 4K که آنها دریافت خواهند کرد دارای تاریخ مشخص فروش نیستند. بنابراین، به محض این که فروشگاه آنها را دریافت کند که می تواند ظرف همین چند روز باشد، شما می توانید آنها را خریداری کنید.
ما کنجکاو هستیم تا ببینیم که آیا فروشندگان اصلی اینترنتی (مانند آمازون) نیز زمان پیش سفارش و تحویل پخش کننده و دیسک های گوناگون 4K مخصوص این پخش کننده را به تعویق می اندازند؟

منبع: techradar

ارسال نظر