سامسونگ از تبلت گلکسی Tab S3 رونمایی کرد

امروز در جریان رویداد بزرگ MWC2017، کمپانی سامسونگ از گلکسی Tab S3 رونمایی کرد، این تبلت با چهار اسپیکر عرضه شده است و به نظر می رسد رقیب سرسختی برای iPad Pro 9.7 خواهد بود.

سامسونگ از تبلت گلکسی Tab S3 رونمایی کرد

به گزارش کلیک ، زمان زیادی است که کاربران سامسونگ منتظر رونمایی از گلکسی Tab S3 هستند. تبلت گلکسی Tab S3 یک تبلت اندرویدی است. این تبلت،۹٫۷ اینچی است و در واقع نسل بعدی از Tab S2 است که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شده بود. این وقفه در میان رونمایی از این دو تبلت شاید به دلیل آشفتگی های سال پیش کمپانی سامسونگ باشد، اما کمپانی به صورت مستقیم در این رابطه صحبتی ارائه نکرده است.

گلکسی Tab S3 دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است و دارای صفحه نمایش Super AMOLED است و از ویدئو های HDR پشتیبانی می کند. این تبلت از پردازنده کوالکوم اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی،۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است.Tab S3 از MicroSD نیز پشتیبانی می کند و هم چنین کاربران می توانند تا حافظه ۵۲۶ گیگابایت بر روی دستگاه خود استفاده کنند. این تبلت دارای ۴ اسپیکر است که با همکاری AKG بر روی Tab S3 قرار گرفته است. ضخامت تبلت Tab S3 6 میلی متر است. این تبلت از اندروید نوقا بهره برده است.

سامسونگ از گلکسی Tab S3 رونمایی کرد

شاید کمی زود باشد تا لقب بهترین تبلت سال را به گلکسی Tab S3 بدهیم ولی این تبلت از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که پتانسیل تبدیل شدن به تبلت برتر سال را خواهد داشت. گلکسی Tab S3 از قلم جدید S Pen پشتیبانی می کند، در ورژن قبلی این تبلت یعنی S2 شاهد این قابلیت نبودیم، این قلم دارای ضخامت ۰٫۷ میلی متر است، که در نوع خود شاید از نازک ترین قلم ها باشد، و دارای درجه حساسیت ۴۰۰۰ است. این مشخصات نشان می دهد سامسونگ در طراحی این تبلت از تمام ذوق و سلیقه طراحان بهره برده است.

سامسونگ از گلکسی Tab S3 رونمایی کرد

برخلاف سری نوت سامسونگ و سایر تبلت ها در بدنه Tab S3 جایی برای قرارگیری قلم تعبیه نشده است. سامسونگ علت این اقدام را این گونه توصیف کرده است که Tab S3 باید با سری نوت و تبلت های گذشته متفاوت باشد. خوشبختانه قلم SPen دارای سطح تخت و صاف است و به راحتی بر روی سطوح حرکت نمی کند.

علاوه بر ویژگی هایی که برای Tab S3 ذکر شد، این تبلت دارای صفحه کلیدی نیز است که براساس میل کاربر در اختیارش قرار خواهد گرفت. لازم نیست صفحه کلید با سیم با تبلت متصل شود بلکه این خاصیت را دارد تا با بلوتوث به تبلت شما اتصال پیدا کند. جنس این صفحه کلید پلاستیکی است و بسیار راحتی می توان در هر مکانی از آن استفاده کرد، یکی از معایب این صفحه کلید نداشتن نور پس زمینه است.

سامسونگ از گلکسی Tab S3 رونمایی کرد

همه ویژگی های Tab S3 نشان می دهد که این تبلت به یکی از رقبای اصلی iPad Pro 9.7 تبدیل خواهد شد. این تبلت از نظر صدا، کیفیت تصویر، ابعاد و بسیاری از ویژگی های دیگر بسیار به آیپد اپل نزدیک است و شاید اپل باید در این زمینه احساس خطر کند.

سامسونگ هنوز صحبتی در رابطه با قیمت این تبلت به میان نیاورده است.

ارسال نظر