سامسونگ در CES 2016 از دو لپ‌تاپ جدید رونمایی می‌کند

سامسونگ امروز به طور رسمی تایید کرد که قصد دارد در  CES 2016 از سری نهم نوت‌بوک‎‌هایش رونمایی کند. دو مدل از لپ‌تاپ‌های جدید  به ترتیب 900X5L و 900X3L نام خواهند داشت و در طول CES 2016 از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

سامسونگ در CES 2016 از دو لپ‌تاپ جدید رونمایی می‌کند

به گزارش کلیک ، گفته شده که هر دوی این لپ‌تاپ‌ها در سال 2016 روانه‌ی بازار می‌شوند، اما متاسفانه به زمان دقیق عرضه‌ی آن‌ها اشاره‌ای نشده است. البته این احتمال وجود دارد که اطلاعات دقیق‌تری مربوط به این موضوع در طول رویداد CES و پس از رونمایی رسمی از این دو لپ‌تاپ منتشر شود.

این دو لپ‌تاپ جدید سامسونگ از نسل ششم پردازنده‌های سری Core i5 کمپانی اینتل بهره‌مند می‌شوند. رم آن‌ها 8 گیگابایتی بوده و حافظه‌ی ذخیره‌سازی پیش فرض آن‌ها از نوع SSD و با ظرفیت 128 گیابایت در نظر گرفته شده است. سامسونگ قصد دارد این دو لپ‌تاپ را در دو رنگ متنوع صورتی و خاکستری روانه‌ی بازار کند. لپ‌تاپ 900X5L سامسونگ از طراحی بسیار ظریفی بهره‌مند می‌شود و ضخامت لبه‌های صفحه نمایش آن تقریبا 6.5 میلیمتر خواهد بود. این محصول همچنین از قابلیت شارژ سریع پیشرفته‌ای نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد که به موجب آن باتری دستگاه ظرف مدت زمان 20 دقیقه به قدری شارژ می‌شود که می‌تواند تا 3.7 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند.

1 در سمت مقابل لپ‌تاپ 900X3L سامسونگ، سبک‌ترین لپ‌تاپ در کلاس اختصاصی خویش محسوب می‌شود. وزن این محصول معادل با 840 گرم است که وزنی بسیار سبک به شمار می‌رود. بنابراین حمل و نقل این دو لپ‌تاپ فوق‌العاده بی‌دردسر انجام می‌گردد. شایان ذکر است که هر دو لپ‌تاپ جدید سامسونگ از قابلیتی با نام اختصاصی Consulting Mode پشتیبانی می‌کنند که به موجب آن صفحه نمایش دستگاه می‌تواند 180 درجه چرخش داشته باشد. در حال حاضر این موارد تنها مشخصاتی بودند که در رابطه با این دو لپ‌تاپ به آن‌ها اشاره شد، مطمئنا در نمایشگاه CES 2016 اطلاعات جامع‌تری در مورد سری نهم نوت‌بوک‌های سامسونگ ارائه می‌شود.

منبع: sammobile

ارسال نظر