سامسونگ به زودی تبلت ویندوزی 12 اینچی خود را معرفی می‌کند

از ماه آگوست سال 2015 شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور تولید و عرضه‌ی یک تبلت ویندوزی بودیم. اما امروز اطلاعات مربوط به این تبلت از سوی سازمان‌های موظف به تایید اتصال وای‌فای دستگاه‌های هوشمند فاش شد.

سامسونگ به زودی تبلت ویندوزی 12 اینچی خود را معرفی می‌کند

به گزارش کلیک، ظاهرا تبلت ویندوزی جدید سامسونگ از صفحه نمایشی 12 اینچی و از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 1600 در 2560 پیکسل و یا 2400 در 3840 پیکسل بهره‌مند می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول ویندوز 10 مایکروسافت بوده و پردازنده‌ی مرکزی به کار گرفته شده در آن از سری پردازنده‌های 14 ناومتری Core M کمپانی اینتل خواهد بود. این تبلت همچنین از رم 4 گیگابایتی و قلم نوری اختصاصی نیز بهره‌مند خواهد شد.

1

این تبلت ویندوزی با کد اختصاصی SM-W700 تاییده‌ی وای‌فای دریافت کرده و با توجه به اینکه بازه‌ی زمانی مابین اخذ تاییده‌ی وای‌فای و عرضه‌ی محصولات هوشمند عموما ناچیز است، انتظار داریم که در آینده‌ی بسیار نزدیک سامسونگ به طور رسمی از این تبلت ویندوزی رونمایی کند. ضمنا بر اساس اطلاعات مندرج در برگه‌ی تاییده‌ی وای‌فای ارائه شده، ظاهرا این تبلت در تاریخ هجدم ماه نوامبر 2015 تاییده‌ی رسمی وای‌فای را دریافت کرده است. این موضوع احتمال معرفی رودهنگام این محصول را بیش از پیش پر رنگ می‌کند. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول به دست نیامده است.

منبع: microsoft-news

ارسال نظر