ویرون سامسونگ تاشو خواهد بود

اخیرا اخباری در مورد گوشی تقریبا رده بالا و تاشوی سامسونگ به نام SM-W2017 شنیده ایم. این گوشی هم چنین با نام "ویرون" نیز شناخته می شود.

ویرون سامسونگ تاشو خواهد بود

به گزارش کلیک، با توجه به این که سامسونگ اخیرا گوشی میان رده Galaxy Folder 2 را معرفی کرده است، انتظار داریم گوشی بعدی که توسط این شرکت رونمایی می شود، گوشی رده بالا و قدرتمندی بر پایه اندروید باشد. در حال حاضر ، با توجه به اطلاعات به بیرون درز کرده از طریق وب سایت Weibo، این دستگاه دارای ویژگی یک صفحه نمایش همیشه روشن و نیز قابلیت شارژ سریع خواهد بود.

علاوه بر این، بر اساس این گزارش، گوشی SM-W2017 دارای یک صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ می باشد و به احتمال زیاد در زیر این صفحه نمایش یک پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه کارت گرافیک آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم باشد. هم چنین به احتمال زیاد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و برقراری تماس های تصویری و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی برای این گوشی در نظر گرفته شود. گفته می شود که این دوربین مجهز به همان سنسورهای به کار رفته در گلکسی نوت۷ خواهد بود. از دیگر ویژگی های احتمالی این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت و یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد که به لطف وب سایت ویبو می دانیم که بسیار سریع شارژ می شود.

بنابراین، اگر به دنبال گوشی تاشو و سنتی می گردید، و در عین حال نمی خواهید ویژگی های یک گوشی خوب و رده بالا را از دست دهید، ویرون بهترین انتخاب است و تمام این موارد را در بر می گیرد.

هیچ گونه اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی یا انتشار این گوشی در دسترس نیست، اما با توجه به اتفاقات اخیری که پیرامون کمپانی سامسونگ رخ داده است، باید زمان زیادی را تا انتشار آن صبر کنیم. هر چند، انتظار نمی رود که سامسونگ به خاطر اتفاقات اخیر در مورد گلکسی نوت۷ برنامه های زمان بندی شده خود را تغییر دهد و احتمالا روال سابق خود را ادامه خواهد داد. پس حداکثر می توان زمان ۲ الی ۳ ماهه ای را برای عرضه این گوشی انتظار داشت. در واقع این همان چیزی است که کاربران، از سامسونگ انتظار دارند.

در صورت دریافت اطلاعات جدیدتر، آن را به سرعت منتشر خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. هم چنین در ادامه می توانید دو تصویر تازه ای را که وب سایت ویبو از این گوشی منتشر کرده است مشاهده کنید:

۳

ارسال نظر