هوشمند لباس بپوشید

بسیاری از کارشناسان، سال 2016 را سال گجت های پوشیدنی نامیده اند. ساعت هوشمند، کیف  هوشمند و حتی لباس گلف هوشمند از طراحی های جدید شرکت سامسونگ است، که در هفته جاری نمایشگاه CES  را لرزاند.

هوشمند لباس بپوشید

به گزارش کلیک، این گجت ها تنها با قرار گرفتن در معرض نور خورشید شارژ شده و به مدت 4ساعت قابل استفاده اند. شرکت سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی روز و تلفیق آن با مد، کشتیرانی و حتی مهندسی ساختمان گجت های روز خود را به دنیا معرفی کرده است.

این شرکت همچنان بازار گجت های پوشیدنی را در دست دارد. جواهرات هوشمند طراحی تازه این شرکت است که به باور بسیاری از کارشناسان این صنعت سال 2016 را به تسخیر خود در خواهد آورد.

CES 2016 از گجتی شگفت انگیز در زمینه سلامتی و تندرستی با نام "Samsung WELT" رو نمایی کرد. کمربندی که به شما اعلام میکند چقدر در ورزش روزانه پیشرفت داشتید، چه میزان کالری سوزاندید و با توجه به شیوه غذا خوردن، تخمین می زند تا در آخر ماه چه وزنی خواهید داشت.

پیش بینی می شود "Samsung WELT" امسال به بازار راه پیدا کند. شرکت سامسونگ همچنین با طراحی گجتی خارق العاده چشم ها را متحیر کرده است، گجتی که شما را قادر به شنیدن صدای اعضای درونی بدنتان میکند.

در ادامه گجت های پوشیدنی شرکت سامسونگ از کت هوشمند رونمایی کرد. این لباس که مجهز به سنسورهایی برای متصل شدن به تلفن همراه شماست به شخص اجازه می دهد تلفن همراه را بدون نیاز به در آورده شدن از جیب این کت به حالت بی صدا، در حال رانندگی و حتی پاسخ دهی دراورد. این کت در کره جنوبی با قیمت 500دلار قابل تهیه است.

علاوه بر این، لباس های گلف با قابلیت های کت هوشمند و نیز حسگرهایی که به شما اعلام میکند هم اکنون در چه شرایط آب و هوایی و یا چه میزان از uv هستید توسط شرکت سامسونگ در نمایشگاه ces 2016 رونمایی شدند.

ارسال نظر