هدیه ویژه سامسونگ برای توریست‌های کشور کره؛ استفاده رایگان از فبلت گلکسی نوت 5

کمپانی سامسونگ طی اقدامی جالب توجه رسما اعلام کرده که هر توریستی که به منظور بازدید از  کشور کره وارد خاک این کشور شود، می‌تواند در طول اقامت خود به طور رایگان از فبلت گلکسی نوت 5 این شرکت استفاده کند!

هدیه ویژه سامسونگ برای توریست‌های کشور کره؛ استفاده رایگان از فبلت گلکسی نوت 5

به گزارش کلیک، این طرح با آغاز ماه مارس سال جاری آغاز می‌شود و به موجب آن کمپانی سامسونگ به طور رایگان یک فبلت گلکسی نوت 5 را در اختیار هر توریستی قرار می‌دهد که از کشور کره بازدید می‌کند. ظاهرا فبلت گلکسی نوت 5 سامسونگ نهایتا تا 5 روز می‌تواند به طور رایگان در اختیار هر توریست قرار گیرد. سامسونگ همچنین در طول این مدت حجمی برابر با یک گیگابایتی موبایل دیتا (Mobile Data) رایگان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

این موضوع و تدابیر سامسونگ بدون تردید بازده شایان ملاحظه‌ای را به همراه خواهد داشت. توریست‌هایی که فرصت استفاده از فبلت گلکسی نوت 5 را پیدا کنند بدون تردید مجذوب قابلیت‌های این محصول خواهند شد و نهایتا این موضوع می‌توان منجر به افزایش محبوبیت سری محصولات سامسونگ و به ویژه فبلت گلکسی نوت 5 این شرکت شود.

در این میان سازمان گردشگری کشور کره و اپراتور SK Telecom نیز با سامسونگ همکاری مستقیمی خواهند داشت، چرا که این موضوع به طور غیرمستقیم منجر به افزایش علاقمندی توریست‌ها نسبت به ورود به کشور کره و همچنین افزایش اعتبار جهانی اپراتورهای کره‌ای نظیر اپراتور SK Telecom می‌شود. بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا هم اکنون این سه سازمان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که در طول هر هفته بتوانند فبلت‌های مورد نیاز 250 توریست را تامین کنند.

با این وجود هنوز اطلاعات جامع مربوط به این طرح ارائه نشده، اما سامسونگ اعلام کرده که به زودی برنامه‌ریزی‌های دقیق مرتبط با آن و شرایط استفاده از این طرح در سایت Visit Korea منتشر می‌شود. نظر شما در این رابطه چکونه است؟ آیا تمایل دارید کهبه عنوان توریست سفری به کشور کره داشته باشید و پنج روز به طور رایگان از فبلت گلکسی نوت 5 استفاده کنید؟

منبع: phonearena

ارسال نظر