شارژر بی‌سیم سامسونگ که گوشی شما را استرلیزه می‌کند

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ شارژر بی‌سیم UV تولید کرده است که تا 99.9 درصد از ویروس‌های کرونا موجود روی تلفن همراه شما را از بین می‌برد. 

شارژر بی‌سیم سامسونگ که گوشی شما را استرلیزه می‌کند

شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی انسان‌ها داشته است و اکنون همه ما می‌دانیم که شستن دست‌ها به‌صورت مرتب و حفظ فاصله اجتماعی با دیگران، مواردی مهمی برای جلوگیری از ابتلا به ویروی کرونا هستند. با این وجود، تلفن همراه یکی از آلوده‌ترین وسایلی است که هر فرد به آن دست می‌زند.

به همین دلیل شرکت سامسونگ شارژر بی‌سیمی را تولید کرده است و ادعا کرده است که تا 99 درصد از باکتری های روی تلفن همراه شما را در عرض 10 دقیقه می‌کشد و از بین می‌برد. این شارژر، یک جعبه سفید رنگ ساده است و به قدر کافی بزرگ هست که حتی گوشی کلکسی S20 Ultra داخل آن قرار بگیرد.

این جعبه فقط برای گوشی‌های هوشمند طراحی نشده است و حتی می‌توان ساعت هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و وسایل دیگر را در آن استرلیزه کرد. البته دیگر این وسایل در جعبه شارژر نمی‌شوند. برای استفاده از این دستگاه باید تلفن همراه را داخل آن قرار دهید؛ شارژر تایپ C داخل ان را به گوشی متصل کنید و بعد دکمه POWER را روشن کنید.

این شارژر فقط برای شرکت سامسونگ نیست و با همکاری یکی از برندهای زیرمجموعه خود به نام ITFIT آن را طراحی کرده است.

سامسونگ به صراحت اعلام نکرده است که این شارژر UV می‌تواند ویروس کرونا را از بین ببرد؛ اما مطالعات اخیر نشان می‌دهند که لامپ‌های UVC می‌توانند بیش از 99.9 درصد از ویروس‌های کرونا که از هوا روی وسایل نشسته‌اند را از بین ببرند.

این دستگاه اکنون تنها در تایلند و با قیمت تقریبی 51 دلار به فروش می‌رسد. و هنوز مشخص نیست که این شارژر به بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر