آیا Galaxy Note7 به حسگر عنبیه مجهز می شود؟

این روز ها بازار شایعات پیرامون گوشی جدید سری Galaxy Note سامسونگ حسابی داغ است و احتمال دارد این گوشی همزمان با رویداد IFA که هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می گردد، رونمایی شود.

آیا Galaxy Note7 به حسگر عنبیه مجهز می شود؟

به گزارش کلیک، طبق آخرین خبر های درز کرده، سامسونگ قصد دارد فبلت جدید خود را Galaxy Note7 نام گذاری کند و آن را در کنار سری S7 قرار داده و تشخیص آن را برای مشتریان خود آسان تر کند.

طبق گزارشات، Galaxy Note7 به یک صفحه نمایش سوپر امولد (Super AMOLED) 5.5 اینچی و با رزولوشن ۱۴۴۰p مجهز خواهد بود و از یک پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۳ همراه با ۶ گیگابایت رم استفاده می کند. علاوه بر این، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده داشته و حافظه آن را می توان به ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. طبیعتا گوشی Note7 نیز مانند S7 از استاندارد ضد آب و ضد غبار IP68 بهره می برد.

امروز اسکرین شات جدیدی از صفحه تنظیمات نسخه آزمایشی فریمور این گوشی درز کرد که دارای یک گزینه جدید در بخش تنظیمات حریم خصوصی است و آن گزینه حسگر عنبیه است. این طور که مشخص است، سامسونگ قصد دارد گوشی پرچمدار جدید خود را به حسگر عنبیه مجهز کند و این گوشی چیزی نیست به جز Galaxy Note7 (و البته شاید سامسونگ تصمیم بگیرد آن را Note6 نام گذاری کند).

گزارش دیگری که این شایعه را تقویت می کند، لیستی است که از سمت شرکت بازرگانی Zauba منتشر شده و نشان می دهد ۲۰۰ واحد حسگر عنبیه توسط سامسونگ از کره جنوبی به هند صادر شده است. ممکن است سامسونگ برای تست این قطعات در بازار های مختلف و هماهنگ کردن آن با نرم افزار دست به این اقدام زده باشد (و البته تبلت مجهز به حسگر عنبیه ای که این شرکت برای دولت هند تولید کرد را نباید فراموش کنیم). حسگر عنبیه در میان سایر قابلیت های امنیتی دارای کمترین خطا و بیشتری سرعت عملکرد است.

گوشی Galaxy Note بعدی به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر آتی رونمایی می شود. تا آن زمان شما باید خود را برای شایعات مختلفی که پیرامون این گوشی مطرح می شود، آماده کنید.

منبع: gsmarena

ارسال نظر