جدیدترین تصویر گلکسی اس 7 اج سامسونگ فاش شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار جدیدترین تصویر مربوط به گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ بودیم. ظاهرا این گوشی از نظر طراحی کاملا مشابه با نسخه قبلی خود خواهد بود.

جدیدترین تصویر گلکسی اس 7 اج سامسونگ فاش شد

مدت‌هایست که شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران جدید سامسونگ یعنی دو گوشی هوشمند گکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج می‌شنویم. می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد که به زودی و در روز بیست و یکم ماه فوریه یعنی چیزی، در حدود 12 روز دیگر، رسما رونمایی کند. با این وجود روز به روز به حجم شایعات منتشر شده در رابطه با این محصولات افزوده می‌شود و ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی جدیدترین تصویر حقیقی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ بودیم.

در تصویر منتشر شده از نظر ظاهری تفاوت چندان محسوسی مابین این گوشی و نسخه پیشین آن یعنی گوشی گلکسی اس 6 اج مشاهده نمی‌شود، اما به وضوح مشخص است که لبه‌های گلکسی اس 7 اج حالتی خمیده‌تر را به همراه دارد. در تصویر ارائه شده، گلکسی اس 7 اج سامسونگ طی بنچمارک AnTuTu مورد ارزیابی قرار گرفته و ظاهرا توانسته امتیازی برابر با 134704 را به ثبت برساند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ با کد اختصاصی SM-G935 نمایان شده و اسکنر اثر انشگت آن در بخش زیرین صفحه نمایش دستگاه به وضوح قابل مشاهده است.

1

با وجود تمامی این تفاسیر نباید فراموش کنیم که افراد حرفه‌ای و کاربرلد در زمینه ادیت تصاویر با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی همچون فتوشاپ همواره می‌توانند تصاویری این چنینی را تولید کنند. بنابراین از آنجایی که این تصویر هنوز به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته، این احتمال وجود دارد که تصویری ادیب یا ویرایش شده باشد. این تصویر ساعاتی پیش در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شد و توجه بسیاری از افراد را به سمت و سوی خویش جلب کرد.

به گزارش کلیک، احتمالا گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج سامسونگ از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند می‌شود. صفحه نمایش این محصول به لبه‌های خمیده اختصاصی مجهز بوده و بدنه دستگاه به طور یکپارچه توسط پنل گوریلاگلس 4 پوشانده می‌شود. سامسونگ از نظر سیستم روی چیپ (SoC) پرچمداران جدید خود را در دو نسخه متنوع عرضه می‌کند. یکی از این دو نسخه به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام و نسخه دیگر به تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ محهز می‌شود. رم گوشی گلکسی اس 7 اج 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن احتمالا 32 یا 64 گیگابایتی در نظر گرفته می‌شود. ضمنا گفته شده که پرچمداران جدید سامسونگ از حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند و بدین سبب افراد علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) فاضی ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند.

انتظار داریم که گلکسی اس 7 اج سامسونگ از سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شود. ضمنا این محصول به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو مجهز می‌شود. در هر صورت برای کسب اطلاعات رسمی در رابطه با پرچمداران جدید شرکت کره‌ای سامسونگ، باید تا روز بیست و یکم ماه جاری و برگزاری رسمی نمایشگاه MWC 2016 صبر کنیم.

منبع: gsmarena

ارسال نظر