در رویداد ۵ آگوست سامسونگ، از گلکسی Z فولد 2 رونمایی نخواهد شد

رسانه کلیک - به احتمال زیاد در رویداد آنلاین سامسونگ در تاریخ ۵ آگوست برای رونمایی از محصولات جدید، گوشی گلکسی Z فولد 2 حضور نخواهد داشت. 

در رویداد ۵ آگوست سامسونگ، از گلکسی Z فولد 2 رونمایی نخواهد شد

شرکت سامسونگ به صورت رسمی اعلام کره است که در تاریخ ۵ آگوست ، یک رویداد مجازی آنلاین برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. بر هیچکس پوشیده نیست که محصولات اصلی در این رونمایی، گوشی‌های هوشمندی سری گلکسی نوت 20 هستند. پیش‌بینی می‌شد که گلکسی Z فلیپ 5G، گلکسی تب S7، گلکسی تب S7+ و هدفون‌های گلکسی بادز و گلکسی Z فولد 2 نیز در این رونمایی حضور داشته باشند.

طبق گفته یکی از کارمندان شرکت سامسونگ، گلکسی Z فولد ۲ در این رویداد رونمایی حضور نخواهد داشت. او ۶۰ درصد مطمئن است که در این رویداد اشاره‌ای به این گوشی نخواهد شد و ۱۰۰ درصد مطمئن است که این گوشی رونمایی نخواهد شد. او حدس می‌زند که گلکسی Z فولد 2 در ماه سپتامبر رونمایی و در ماه اکتبر به بازار عرضه شود.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های گلکسی نوت 20 در سه مدل گلکسی نوت 20، گلکسی نوت 20+ و گلکسی نوت اولترا ارائه شوند. گوشی گلکسی Z فلیپ 5G نیز از تراشه اسنپ‌دراگون 865 (یا 865+) استفاده خواهد شد و مجهز به شبکه 5G خواهد بود. گلکسی تب S7 وS7+ نیز تراشه اسنپ‌دراگون 865 (یا 865+)، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و باتری‌هایی با ظرفیت زیاد خواهند داشت.

ارسال نظر