اجرای مراسم رونمایی از گلکسی اس 7 با دید 360 درجه‌ای

سامسونگ قصد دارد که برای اولین بار در رویداد Unpacked 2016 پرچمداران جدیدش را با دید 360 درجه‌ای به معرض نمایش تک تک کاربران قرار دهد.

اجرای مراسم رونمایی از گلکسی اس 7 با دید 360 درجه‌ای

همانطور که می‌دانید، سامسونگ در روز بیست و یکم ماه فوریه مصادف با یکشنبه دوم اسفند ماه به طو رسمی مراسم Unpacked 2016 خود را برگزار کرده و در جریان این رویداد از پرچمداران جدیدیش یعنی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) رونمایی می‌کند. اما طبق تازه‌ترین اطلاعات رسمی به دست آمده، ظاهرا سامسونگ برای بازدیدکنندگان و حضار رویداد Unpacked 2016 خود سورپرایزی را در تدارک دیده است.

به گزرش کلیک، سامسونگ قصد دارد که برای اولین بار مراسم Unpacked 2016 و رونمایی از پرچمداران جدیدش را با استفاده از تکنولوژی سه بعدی و دید 360 درجه‌ای به معرض نمایش تمامی حاضرین در رویداد قرار دهد. به طور کلی برای حاضرین در مراسم Unpacked 2016 چهار جایگاه مختلف تعیین شده است. این چهار بخش شامل سالن اصلی سخنرانی (بخش ویژه)، بخش سمت راست سالن، بخش سمت چپ سالن و بخش مرکزی آن می‌شود. سامسونگ برای هر یک از صندلی‌های هر چهار بخش تکنولوزی خاصی را پیاده‌سازی کرده که به هر یک از حاضرین در سالن این امکان را می‌دهد تا با دیدی 360 درجه‌ای و از تمامی زوایای مد نظرشان گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و جزئیات صحنه در حین رونمایی از آن را مشاهده کنند. این اولین باری است که تکنولوژی خاصی بدین صورت از سوی سامسونگ در حین رونمایی از یک پرچمدار جدید به کار گرفته می‌شود.

افرادی که تمایل دارند تا رویداد Unpacked 2016 را به طور مستقیم از طریق کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنند نیز می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند. البته به منظور مشاهده آنلاین این رویداد نیاز به شرایط خاصی خواهید داشت و باید در موعد تعیین شده برای مشاهده کنفرانس ثبت نام به عمل آورید. اما سامسونگ علاوه بر این موضوعات اپلیکیشنی اختصاصی با نام Unpacked 360 View را نیز ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توانید در دو سیستم عامل آی او اس و اندرویدی با دیدی 360 درجه‌ای رویداد Unpacked 2016 سامسونگ را در صفحه نمایش تبلت یا گوشی هوشمندتان مشاهده کنید.

به منظور کسب اطلاعات دقیق در رابطه با رویداد Unpacked 2016 سامسونگ با کلیک همراه باشید. ما اخبار و حواشی مهم این رویداد و همچنین کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان MWC 2016 را به سریع‌ترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

منبع: gsmarena

ارسال نظر