سامسونگ نسخه جدید گوشی Z1 را تولید و عرضه می‌کند

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه جدید گوشی هوشمند Z1 خود که یک گوشی مبتنی بر سیستم عامل تایزن (Tizen) است را روانه بازار کند. این محصول یک گوشی رده پایین خواهد بود.

سامسونگ نسخه جدید گوشی Z1 را تولید و عرضه می‌کند

کمپانی سامسونگ تاکنون از گوشی‌های هوشمند تایزنی متعددی رونمایی کرده است. سیستم عامل تایزن یا Tizen OS یک سیستم ‌عامل آزاد و متن‌باز بوده که مبتنی بر سیستم عامل لینوکس است. یکی از بهترین و پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند تایزنی که سامسونگ تاکنون از آن رونمایی کرده گوشی هوشمند Z1 است، حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه جدید این محصول را معرفی و روانه بازار کند.

۱

به گزارش کلیک، ظاهرا نسخه جدید و ۲۰۱۶ گوشی هوشمند Z1 سامسونگ با کد اختصاصی SM-Z150 شناخته می‌شود و از صفحه نمایشی AMOLED بهره‌مند می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی نظیر مشخصات فنی آن، قیمت و زمان عرضه ارائه نشده است اما پیش بینی می‌کنیم که به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن ارائه شود.

با این وجود می‌دانیم که سری محصولات تایزنی Samsung Z محصولاتی رده پایین هستند و از نظر سخت افزاری چندان قدرتمند به شمار نمی‌روند. به عنوان مثال نسخه اولیه گوشی Z1 سامسونگ که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد از صفحه نمایشی ۴ اینچی با وضوح تصویر ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد و رم آن ۷۶۸ مگابایتی است. حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، تراشه Spreadtrum SC7727S و دوربین اصلی ۳٫۱۵ مگاپیکسلی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. بنابراین انتظار داریم که نسخه جدید و ۲۰۱۶ این گوشی تا حد ناچیزی نسبت به این مشخصات برتری داشته باشد، اما با این حال بدون تردید این محصول هم یک گوشی رده پایین خواهد بود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر