درخواست کاربران از سامسونگ برای تعبیه پورت USB-C در فبلت Note 7

با عرضه گوشی Galaxy Note 7 احتمالاً دوره ترس سامسونگ از فناوری های جدید به پایان خود نزدیک می شود، زیرا منابع متعدد خبری اعلام کرده اند که فبلت آتی به کابل رابط غیر قابل توصیف USB Type-C مجهز است.

درخواست کاربران از سامسونگ برای تعبیه پورت USB-C در فبلت Note 7

به گزارش کلیک، اخیراً چندین سایت اقدام به نظر سنجی در مورد وجود یا عدم وجود پورت USB-C در نوت ۷ سامسونگ کردند تا از این طریق بازخورد کاربران را در این مورد رصد کنند؛ اما آیا شما ناامید خواهید شد.بیش از دو سوم پاسخ دهنگان کاملاً طرفدار USB-C هستند در حالی که ۲۰ درصد از آنها اعلام کردند هر پورتی را که سامسونگ ارائه کند بدون حرف و حدیث می پذیرند.

سامسونگ می تواند آخرین سنگر از موانع موجود در برابر USB-C باشد (به برخی از این موانع در اینجا اشاره شده)، زیرا این شرکت در بهار امسال گوشی های پرچم دار Galaxy S7 و S7 edge خود را بدون این کابل رابط محبوب عرضه کرد و پورت microUSB را به آن ترجیح داد. دلایل متعددی وجود دارد که این کار یک حرکت عاقلانه بوده است، زیرا کابل های Type-C به اندازه کابل های microUSB ارزان و رایج نیستند. به طوری که اگر نصف شب به یک هتل برسید و متوجه شوید که شارژر خود را فراموش کرده اید -- شرایط دشوار می شود زیرا احتمال آن بسیار کم است که سرایدار هتل در آن لحظه یک کابل USB-C به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، سرعت شارژ سریع با سیم و بی سیم گوشی های سامسونگ باعث می شود تا این شرکت تجهیز گوشی های خود را با این کابل Type-C تا اندازه ای غیر ضروری بداند، به طوری که حتی با همین وضعیت نیز گوشی های سامسونگ در حال حاضر در مقایسه با تمام گوشی های پرچم دار دارای سریع ترین زمان شارژ هستند. موضوعی که باقی می ماند انتقال اطلاعات سریع تر توسط این کابل جدید است، اما حتی برای آن نیز محدودیت هایی وجود دارد، بنابراین، شرکت سامسونگ تمایلی به تولید یک گوشی مدل USB Type-C در بین میلیون ها گوشی تولیدی خود ندارد.

ارسال نظر