دوربین Gear 360 سامسونگ در کنار گلکسی اس 7 معرفی می‌شود

ظاهرا سامسونگ قصد دارد که در رویداد Unpacked 2016 در کنار رونمایی از پرچمداران جدید خود، دوربین گیر 360 یا Gear 360 را نیز معرفی کند.

دوربین Gear 360 سامسونگ در کنار گلکسی اس 7 معرفی می‌شود

اما دوربین گیر 360 سامسونگ دقیقا چه نوع گجتی است؟ این دوربین اختصاصی در واقع محصولی مرتبط با پروژه اختصاصی Project Beyond سامسونگ محسوب می‌شود. گیر 360 یک دوربین کروی فشرده است که با استفاده از دو لنز فیش آی 180 درجه‌ای قادر به تصویربرداری 360 درجه‌ای از محیط پیرامون خواهد بود. این دوربین می‌تواند از طریق اتصال بلوتوث با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار کند و تصاویر ارائه شده را به طور مستقیم بر روی نمایشگر گوشی شما منعکس نماید.

به گزارش کلیک، در حال حاضر دوربین گیر 360 سامسونگ تنها قادر به همگام‌سازی با گوشی هوشمند گلکسی اس 7 خواهد بود. در واقع صحت این موضوع تقریبا به طور قطعی به تایید رسیده است، اما هنوز مشخص نشده که این محصول قابلیت سازگاری با چه گوشی‌های و تبلت‌های دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. دوربین گیر 360 به یک باتری داخلی مجهز شده که ظرفیت آن هنوز مشخص نیست. همچنین این دوربین از نظر حافظه داخلی نیز ظرفیت خاصی را ارائه می‌کند که اطلاعات دقیقی در رابطه با آن نیز منتشر نشده است.

1 طبق گزارشات به دست آمده، دوربین گیر 360 سامسونگ قابلیت‌های متنوعی نظیر امکان عکسبرداری پانوراما، HDR، فیلمبرداری 360 درجه‌ای، فیلمبرداری 180 درجه‌ای و ... را ارائه خواهد کرد و این گجت می‌تواند به ضبط تصاویر با وضوح تصویر ماکسیموم 1920 در 3840 پیکسلی بپردازد. به تازگی در سایت رسمی شرکا سامسونگ اطلاعاتی مشاهده شد که ظاهرا خبر از معرفی رسمی این دوربین در رویداد Unpacked 2016 می‌دهند. در سورس کدهای این سایت عبارت 360 Video دو مرتبه تکرار شده که بدون تردید می‌تواند مربوط به دوربین گیر 360 سامسونگ باشد. از اینرو پیش بینی شده که در رویداد Unpacked 2016 علاوه بر معرفی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از سوی سامسونگ شاهد رونمایی رسمی از دوربین گیر 360 نیز باشیم.

رویداد Unpacked 2016 در روز بیست و یکم ماه فوریه برگزار می‌شود. بدون تردید دوربین گیر 360 سامسونگ در این رویداد معرفی شود، سامسونگ جنبه‌های عملکردی و قابلیت‌های آن را به طور دقیق‌تری معرفی می‌کند. در جریان کنگره جهانی موبایل یا همان رویداد MWC 2016 نیز می‌توانیم بیشتر بیشتر به قابلیت‌های این دوربین جالب آشنا شویم. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با دوربین گیر 360 ارائه نشده و حتی صحت اطلاعات فوق هم به طور رسمی از سوی سامسونگ به تایید نرسیده‌اند. پیش بینی می‌کنیم که دوربین گیر 360 با توجه به خلاقیت و سنسور دوربین‌های متعددی که در آن به کار گرفته شده قیمتی نسبتا گران را به همراه داشته باشد، با این وجود بهتر است به منظور کسب اطلاعات رسمی و دقیق مرتبط با آن تا روز بیست و یکم ماه جاری صبور باشیم.

2

منابع:

sammobile

cnet

fonearena

ارسال نظر