مشکل حسگر اثر انگشت درون صفحه ای سامسونگ

سامسونگ مدت هاست که تلاش می کند از فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه نمایش در پرچمدار های خود استفاده کند، ولی این شرکت برای انجام این کار با چالش های فراوانی رو به روست.

مشکل حسگر اثر انگشت درون صفحه ای سامسونگ

به گزارش کلیک ، یک متخصص فعال در حوزه صنعت ادعا می کند که فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه سامسونگ باعث مشکل عدم تعادل میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی ها می شود. این مشکل موجب می شود تا جایی که حسگر اثر انگشت در آن قرار گرفته از سایر نقاط صفحه نمایش به طرز چشمگیری روشن تر باشد.

شاید بتوان این مشکل را دلیل اصلی و یا حداقل یکی از دلایل عدم به کارگیری حسگر اثر انگشت اپتیکال یکپارچه شده با صفحه نمایش در گوشی Galaxy Note 8 به حساب آورد. گفته می شود که سامسونگ مدت هاست به دنبال استفاده از این فناوری در گوشی های هوشمند پرچمدار خود می باشد که تا به حال موفق نبوده است. آخرین شایعات منتشر شده نیز حاکی از آن است که آماده سازی این فناوری جدید تا اوایل سال میلادی بعد به زمان نیاز دارد، زمانی که هنگام رونمایی از گلکسی S9 فرا می رسد.

سامسونگ جهت جلوگیری از تکرار فاجعه انفجار باتری نوت ۷، در حال انجام آزمایشات تکنولوژیک فراوان و تست ها و اقدامات ایمنی دقیقی بر روی نوت ۸ است و به همین خاطر این گوشی هوشمند دیر تر از زمان همیشگی رونمایی می شود. انتظار می رود که این دستگاه امسال در ماه سپتامبر در کنفرانس IFA برلین پرده برداری شود، در حالی که این اتفاق قبلا در ماه آگوست، یعنی یک ماه زود تر، رخ می داد. در مورد زمان رونمایی خبر های متفاوتی منتشر می شود، هر چند همه آن ها این زمان را در حوالی آگوست و سپتامبر بیان می کنند.

علاوه بر این، اپل نیز پیرامون گوشی آینده خود، یعنی آیفون ۸، سر و صدای زیادی به پا کرده است. گفته می شود که این گوشی شاهد تحولات چشمگیری در طراحی و قابلیت های خود خواهد بود. عرضه گوشی گلکسی نوت ۸ که به احتمال زیاد به گلکسی S8 شباهت فراوانی دارد، آن هم تنها چند هفته پیش از رونمایی از آیفون ۸، می تواند شانس اپل را برای به نمایش کشیدن محصول خود کاهش دهد. گلکسی نوت ۸ نیز آخرین شانس سامسونگ برای اثبات درس گرفتن این شرکت از اشتباهات گذشته است.

ارسال نظر