برنامه سامسونگ برای کنگره جهانی موبایل

یک گوشی جدید در کنار محصولات مرتبط با حقیقت مجازی احتمالا مهم ترین اخبار رویداد معرفی محصولات سامسونگ در 21 فوریه خواهند بود.

برنامه سامسونگ برای کنگره جهانی موبایل

به گزارش کلیک، فراخوان های کنفرانس سالانه سامسونگ پیش از کنگره جهانی موبایل و تیزر همراه آن حاکی از رونمایی گوشی گلکسی جدید هستند. علاوه بر این، شاهد انقلابی در عرصه کاربرد ها و قابلیت های گوشی های هوشمند خواهیم بود.

همچنین، درک این انقلاب بزرگ از طریق تکنولوژی حقیقت مجازی صورت خواهد گرفت و این در حالی است که سامسونگ در زمینه حقیقت مجازی همیشه پیشتاز بوده است؛ چنان که هدست سامسونگ یعنی Gear VR با وجود محدودیت ها، از کیفیت بالا و قیمتی قابل قبول برخوردار است.

برای خیلی ها در صنعت تکنولوژی، امسال سال واقعیت مجازی است. همانند سامسونگ، اچ تی سی، مایکروسافت، سونی و ال جی هم در این تکنولوژی به شدت سرمایه گذاری می کنند و بر اساس خبر های جدید به نظر می آید اپل هم یک تیم واقعیت مجازی تشکیل داده تا وضعیت را برای ورود این تکنولوژی به محصولاتش ارزیابی کند.

با این حال، سامسونگ با تولید گوشی گلکسی اس 7 می تواند با شروعی دوباره، رقیبان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. در عین حال با وجود قابلیت دنبال کردن داده های حرکتی مانند حرکت دست های فرد استفاده کننده از هدست، فاصله بین سیستم های واقعیت مجازی با هدست هایی مانند Gear VR از بین می رود. این انقلاب می تواند متحیر کننده باشد، اما شاید تنها کسانی که به مبحث واقعیت مجازی علاقمند هستند را جذب خود می کند.

بنا به گزارشات، گلکسی اس 7 و مدل صفحه خمیده اس 7 اج همچنان از ظاهر قابل قبولی برخوردار هستند، و مهم تر از همه این که قابلیت ضد آب بودن و پشتیبانی از مموری کارت که جای خالی شان در مدل های اخیر سامسونگ حس می شد، در این مدل پشتیبانی می شوند. بیشتر تغییرات انجام شده در داخل بدنه خواهد بود؛ پردازنده های سریع تر، یک باتری بهتر با طول عمر بیشتر و کاهش زمان شارژ. به بیان دیگر، قابلیت هایی که مشتریان واقعا از یک گوشی می خواهند در این مدل گنجانده شده است.

منبع : msn

ارسال نظر