گلکسی A9 پرو سامسونگ با رم 4 گیگابایتی به زودی معرفی می‌شود

ظاهرا سامسونگ قصد دارد که از نسخه پرو گوشی هوشمند گلکسی A9 خود یا Galaxy A9 Pro را رونمایی کند. اطلاعات مرتبط با این محصول به تازگی در سایت GFXBench منتشر شد.

گلکسی A9 پرو سامسونگ با رم 4 گیگابایتی به زودی معرفی می‌شود

سامسونگ هم اکنون بزرگ‌ترین و برترین کمپانی تولید کننده گوشی هوشمند در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این شرکت کره‌ای در هر سه مجموعه محصولات رده پایین، میان رده و پرچمدار فعالیت داشته و تاکنون هم موفق عمل کرده است. سری محصولات گلکسی A سامسونگ از میان رده‌های این شرکت محسوب می‌شوند. سال گذشته سامسونگ اولین سری از محصولات گلکسی A خود را معرفی و روانه بازر کرد و امسال نسخه دوم این محصولات را رونمایی کرد. اما در کنار نسخه دوم آن‌ها، سامسونگ فبلتی جدید از این سری با نام اختصاصی گلکسی A9 را هم معرفی کرد. فیلتی که با ابعاد بزرگ، کیفیت ساخت عالی و قطعات سخت افزاری قدرتمندش توانست توجه بسیاری از کاربران را به سمت و سوی خود جلب نماید. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد که محصولی جدیدتر و قدرتمند از سری گوشی‌های گلکسی A خود را به بازار عرضه نماید.

به گزارش کلیک، سامسونگ در تلاش است تا نسخه پرو یا پیشرفته‌تر گوشی هوشمند گلکسی A9 را معرفی کند. این گوشی هوشمند با نام اختصاصی گلکسی A9 پرو یا Galaxy A9 Pro معرفی می‌شود و اطلاعات دقیق‌تر مرتبط با آن ساعاتی پیش در سایت GFXBench منتشر شد. این گوشی هوشمند در سایت GFXBench با کد اختصاصی SM-A9100 معرفی شده و بر اساس اطلاعات متدرج در این سایت، گوشی هوشمند SM-A9100 یا گلکسی A9 پرو از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. این موضع در حالیست که نسخه اورجینال گوشی گلکسی A9 از صفحه نمایشی 6 اینچی بهره‌مند است و تجهیز نسخه پرو آن به نمایشگری 5.5 اینچی تا حدی عجیب به نظر می‌رسد. در همین راستا برخی از منابع و کارشناسان عقیده دارند که گوشی هومشند معرفی شده گوشی گلکسی A9 پرو نبوده و محصولی دیگر از سری گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب می‌شود.

اطلاعات منتشر شده از سوی سایت GFXBench حاکی از آن است که گلکسی A9 پرو سامسونگ از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 652 کوالکام بهره‌مند می‌شود که تراشه میان رده است. رم این گوشی ظرفیت 4 گیگابایتی را به همراه خواهد داشت (رم نسخه اورجینال گوشی گلکسی A9 ظرفیت 3 گیگابایتی دارد). دوربین اصلی گلکسی A9 پرو هم از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. بنابراین از این نظر هم این گوشی در مقایسه با نسخه اورجینال گوشی گلکسی A9 ارتقاء یافته، چرا که سنسور دوربین اصلی نسخه اورجینال گوشی گلکسی A9 سنسوری 13 مگاپیکسلی است. گفته شده که دوربین سلفی این محصول هم احتمالا از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. بنا به اطلاعات مندرج در تصویر ارائه شده از سوی سایت GFXBench حافظخه داخلی گوشی گلکسی A9 پرو ظرفیت 32 گیگابایتی را به همراه داشته و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

1

هنوز مشخص نشده که گوشی هوشمند گلکسی A9 پرو یا بهتر بگوییم A9100 سامسونگ چه زمانی معرفی می‌شود. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، هنوز به طور قطعی مشخص نیست که این گوشی نسخه پرو گوشی گلکسی A9 باشد. احتمال دارد که سامسونگ این محصول را در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 با همان MWC 2016 معرفی کند. در هر صورت به جز اندازه صفحه نمایش این محصول، سایر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری آن نسبت به نسخه اوریجنال فبلت گلکسی A9 ارتقاء چشمگیری یافته‌اند و این موضوع احتمال اینکه گوشی A9100 نسخه پرو گوشی گلکسی A9 باشد را تقویت می‌کند. نظر شما در این رابطه چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر