تصاویر حقیقی گوشی Galaxy J5 مدل ۲۰۱۷ فاش شد

تصاویر مدل جدید گوشی Galaxy J5 سامسونگ منتشر شد. انتظار می رود این گوشی نسبت به مدل قبلی شاهد ارتقای دوربین و کاهش اندازه صفحه نمایش باشد.

تصاویر حقیقی گوشی Galaxy J5 مدل ۲۰۱۷ فاش شد

به گزارش کلیک ، در حالی که این روز ها دو گوشی گلکسی S8 و +S8 سامسونگ تمامی خبر های داغ را به خود اختصاص داده اند، کسانی که به دنبال دستگاهی ارزان قیمت تر هستند، می توانند منتظر گوشی هوشمند گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ سامسونگ (SM-J530) باشند. گوشی های سری J سامسونگ برای افرادی که به دنبال محصولی ارزان قیمت تر هستند طراحی شده و خبر های فاش شده نشان می دهد که چیزی تا زمان عرضه گوشی هوشمند J5 امسال نمانده است. اخیرا نیز تصاویر حقیقی این گوشی به همراه تصویری که بخش درونی آن را نمایش می دهد فاش شده است.

تصاویر فاش شده طراحی و ظاهر این گوشی را به خوبی به نمایش می کشد. روی هم رفته، Galaxy J5 سال ۲۰۱۷ ظاهری صیقل یافته و البته در حد گوشی های پایین رده دارد. گوشی Galaxy J5 فعلی (۲۰۱۶) دارای پردازنده اسنپ دراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۷۲۰p است. به احتمال فراوان این مشخصات در مدل آینده نیز حفظ خواهد شد.

طبق اطلاعات به دست آمده، مدل ۲۰۱۷ این گوشی دارای پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین ۵ مگاپیکسلی مدل ۲۰۱۶ یک سر و گردن بالاتر است. همچنین انتظار می رود که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مشابه (شاید هم یکسان) با مدل قبلی در گوشی جدید نیز به کار رود. گفته می شود که J5 سال ۲۰۱۷ از صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی برخوردار خواهد بود که نسبت به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی J5 سال ۲۰۱۶ کوچکتر است ولی رزولوشن آن تفاوتی نمی کند و همان ۷۲۰x1280 باقی می ماند.

گزارش های ضد و نقیضی از مجهز بودن Galaxy J5 سال ۲۰۱۷ به اندروید مارشمالو ۶٫۰ و یا نسخه جدید تر این سیستم عامل، یعنی نوقا ۷٫۰ منتشر شده است. امیدواریم که سامسونگ از نسخه جدید اندروید در گوشی خود بهره بگیرد.

ارسال نظر