گجت پوشیدنی و هوشمند جدید سامسونگ در راه است

ظاهرا سامسونگ قصد دارد که از گجت پوشیدنی جدیدی رونمایی کرد. تصاویر مربوط به گجت به تازگی از سوی منبع SamMobile و Tizen Cafe منتشر شده است. با کلیک همراه باشید.

گجت پوشیدنی و هوشمند جدید سامسونگ در راه است

چند ماه پیش بود که اخبار و شایعاتی در رابطه با فعالیت‌های سامسونگ به منظور طراحی و تولید یک گجت پوشیدنی هوشمند منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ طراحی این گجت را به پایان رسانده و به زودی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود. اطلاعات جدید مربوط به این محصول امروز و دقایقی پیش از سوی سایت قابل اعتماد SamMobile ارائه شده است.

به گزارش کلیک، گجت هوشمند جدید سامسونگ با کد اختصاصی SM-R150 شناخته می‌شود و دست اندارکاران داخلی سامسونگ آن را با لقب Triathlon خطاب می‌کنند. با توجه به تصاویری که از این محصول منتشر شده، به نظر می‌رسد که ظاهر آن بسیار شبیه به ساعت هوشمند گیر اس 2 (Gear S2) سامسونگ خواهد بود، اما کارایی و عملکرد آن محوری متفاوت را دنبال می‌کند.

1

بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا طراحی بدنه این محصول هم به گونه‌ای انجام می‌شود که بخش پیرامونی صفحه نمایش آن قابل چرخش خواهد بود. همانطور که مشاهده می‌کنید صفحه نمایش این گجت هم دایره‌ای شکل است، بنابراین از این نظر کاملا مشابه با گیر اس 2 سامسونگ محسوب می‌شود. این گجت پوشیدنی جدیدی با هدف ردیابی فعالیت‌های افراد ساخته شده و محهز به سنسور ضربان قلب خواهد بود. در تصاویر ارائه شده، یک ابزار جانبی نیز نمایش داده شده که در محلی نزدیک به سینه کاربر نصب می‌شود. هنوز مشخص نشده که این ابزار چه کار دقیقی را انجام می‌دهد، اما منابع خبری از این قطعه به عنوان یک لوازم جانبی اختصاصی برای گجت هوشمند جدید سامسونگ یاد کرده‌اند.

3

هنوز هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گجت پوشیدنی و قابلیت‌های آن ارائه نشده است. همچنین خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری آن نیز در پاره‌ای از ابهامات به سر می‌برند. اما پیش بینی می‌شود که این گجت قابلیت‌های جالب توجه‌ای را در راستای فیتنس و ردیابی سلامت جسمانی کاربر ارائه کند. همچنین انتظار داریم که این محصول از نظر قیمتی محصولی نسبتا مقرون به صرفه باشد. هنوز مشخص نشده که سامسونگ چه زمانی قصد رونمایی رسمی از این گجت هوشمند را دارد. شاید در کنگره‌ جهانی موبایل سال 2016 یا همان نمایشگاه MWC 2016 شاهد رونمایی رسمی از این گجت پوشیدنی هوشمند باشیم. نظر شما در این رابطه چگونه است؟

4

منبع: sammobile

ارسال نظر