سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی CES 2016 خود از تبلت ویندوزی جدیدش رونمایی می‌کند

هفته گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی از یک تبلت ویندوزی با کد اختصاصی SM-W700 بودیم.

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی CES 2016 خود از تبلت ویندوزی جدیدش رونمایی می‌کند

حال و بر اساس تازه‌ترین پست‌های ارائه شده در توییتر، ظاهرا سامسونگ این تبلت را به نمایشگاه CES 2016 آورده و در کنفرانس مطبوعاتی خود از آن رونمایی می‌کند. ظاهرا این تبلت جدید سامسونگ به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت بهره‌مند می‌شود و صفحه نمایش آن 12 اینچی و از نوع Super AMOLED و با وضوح تصویر1600 در 2560 پیکسل خواهد بود. البته برخی منابع خبری از احتمال تجهیز این محصول به نمایشگری با وضوح تصویر 2400 در 3840 پیکسلی نیز خبر داده‌اند.

1

تبلت ویندوزی جدید سامسونگ که ظاهرا ظرف 24 ساعت آینده رسما معرفی می‌شود از پردازنده‌ی 14 نانومتری سری Core M اینتل بهره‌مند بوده و رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. این تبلت همچنین از قلم نوری اختصاصی S Pen سامسونگ نیز بهره‌مند خواهد بود. برخی از افراد مدعی شده‌اند که سامسونگ نام این تبلت را Galaxy TabPRO S در نظر گرفته و صفحه کلیدی اختصاصی را نیز برای آن ارائه می‌کند. این صفحه کلید اختصاصی در تصاویر جدید منتشر شده از این محصول هم قابل مشاهده است.

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این تبلت ویندوزی منتشر نشده و خود سامسونگ هم هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن ارائه نکرده است، اما ظاهرا طی چند ساعت آینده و در طول کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 شاهد رونمایی رسمی از این تبلت ویندوزی جدید خواهیم بود.

2

منبع: microsoft-news

ارسال نظر