میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی SanDisk معرفی شد

رسانه کلیک - در جریان نمایشگاه IFA 2017 برلین، شرکت سن دیسک (SanDisk) از ابر میکرو اس دی کارت خود با حافظه ۴۰۰ گیگابایت پرده برداشت.

میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی SanDisk معرفی شد

شرکت سن دیسک (SanDisk) در نمایشگاه IFA کارت حافظه جانبی میکرو اس دی (microSD) با گنجایش ۴۰۰ گیگابایت را معرفی کرد. این کارت حافظه ارزان نیست چرا که با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار در ماه سپتامبر به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود.

این کارت حافظه microSD همراه با Adapter مخصوص خودش قادر به ذخیره‌سازی ۳۵ ساعت فیلم Full HD است بنابراین کسانی که بیشتر با فیلم‌ها، ویدیو‌ها و محتوا‌های Full HD سر و کار دارند و همچنین کسانی که کنسول‌های بازی دارند، می توانند از این کارت حافظه microSD استفاده کنند.

سرعت انتقال کارت حافظه microSD جدید حدود ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است. کسانی که با مفهوم سرعت انتقال در کارت‌های حافظه جانبی آشنایی ندارند، بد نیست بدانند که می‌توان در یک دقیقه ۱۲۰۰ عکس را به داخل این کارت حافظه کپی کرد و یا از آن به جایی دیگر انتقال داد!

سن دیسک از زمان توسعه و عرضه کارت‌های حافظه TransFlash با حافظه ۱۲۸ مگابایت تا به امروز، هیچ فعالیت و اقدامی در زمینه ارتقای حافظه کارت‌های microSD انجام نداده بود اما در نهایت پس از ۱۱ سال این شرکت جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین کارت‌های حافظه جانبی microSD را به همگان معرفی کرد.

ارسال نظر