گردش مالی ۸ هزار میلیاردی در صنعت آی تی ایران

<p>معاون علمی و فناوری رییس جمهور در اختتامیه نمایشگاه الکامپ از گردش مالی ۸ هزار میلیاردی در صنعت آی تی خبر داد. سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در اختتامیه بیست و یکمین دوره الکامپ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری نمایشگاه گفت: در دنیای امروز که از بچه کوچک تا یک انسان کهن سال حداقل بایک گوشی هوشمند کار می کند نشان می دهد که صنعت فاوا با همه افراد جامعه سرکار دارد و بسیار مهم است و مختص طبقه اجتماعی خاصی نیست و به میزان سواد افراد هم مربوط نیست. وی گفت: آی تی و آی سی تی باعث پایین  آوردن هزینه ها شده است ما با گردش مالی 8 هزارمیلیاردی در این حوزه روبرو هستیم که جا دارد بسیار بیشتر از اینها رشد کند. بنده از تلاش وزیر ارتباطات آقای واعظی و دیگر همکاران آنها تشکر می کنم زیرا که تلاش زیادی در زمینه پیشرفت آی تی در کشور کرده اند. وی در ادمه تشریح کرد: ما پلت فرمی را آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنم فعالان این بخش از آن استفاده کنند چون این نهایت حمایت دولت از این بخش است. معافیت مالیاتی و گمرکی و حتی حذف خدمت نظام وظیفه برای استارت آپ ها و جوانان جز این پلت فرم است. حتی به صندوق نوآوری، بودجه ای بالغ بر 7.600میلیاردی داده شده که می تواند کمک بسیار خوبی به فعالان این بخش بکند. ستاری در انتها از تلاش برگزار کنندگان نمایشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه سال آینده با حضور بیشتر و بهتر جوانان همراه باشد.</p>

گردش مالی ۸ هزار میلیاردی در صنعت آی تی ایران

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در اختتامیه بیست و یکمین دوره الکامپ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری نمایشگاه گفت: در دنیای امروز که از بچه کوچک تا یک انسان کهن سال حداقل بایک گوشی هوشمند کار می کند نشان می دهد که صنعت فاوا با همه افراد جامعه سرکار دارد و بسیار مهم است و مختص طبقه اجتماعی خاصی نیست و به میزان سواد افراد هم مربوط نیست.
وی گفت: آی تی و آی سی تی باعث پایین آوردن هزینه ها شده است ما با گردش مالی 8 هزارمیلیاردی در این حوزه روبرو هستیم که جا دارد بسیار بیشتر از اینها رشد کند. بنده از تلاش وزیر ارتباطات آقای واعظی و دیگر همکاران آنها تشکر می کنم زیرا که تلاش زیادی در زمینه پیشرفت آی تی در کشور کرده اند.
وی در ادمه تشریح کرد: ما پلت فرمی را آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنم فعالان این بخش از آن استفاده کنند چون این نهایت حمایت دولت از این بخش است. معافیت مالیاتی و گمرکی و حتی حذف خدمت نظام وظیفه برای استارت آپ ها و جوانان جز این پلت فرم است. حتی به صندوق نوآوری، بودجه ای بالغ بر 7.600میلیاردی داده شده که می تواند کمک بسیار خوبی به فعالان این بخش بکند.
ستاری در انتها از تلاش برگزار کنندگان نمایشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه سال آینده با حضور بیشتر و بهتر جوانان همراه باشد.

ارسال نظر