خوشحالی کاربران اینستاگرام از ویژگی جدید آن

اینستاگرام این روز ها با به روز رسانی های جنجالی خود بسیار پیشرفت کرده است، در راستای همین به روز رسانی ها، این بار کاربران می توانند ویدئو های لایو و یا زنده ای که پخش می کنند را در گوشی هوشمند خود ذخیره کنند.

خوشحالی کاربران اینستاگرام از ویژگی جدید آن

به گزارش کلیک ، در راستای به روز شدن بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و قابلیت پخش زنده و لایو در این شبکه اجتماعی، اینستاگرام نیز به جرگه این شبکه های اجتماعی پیوسته است. بدون شک بسیاری از کاربران مشهور و عادی اینستاگرام از قابلیت لایو ویدئو این اپلیکیشن بسیار راضی هستند و در راستای کسب رضایت بیشتر کاربران، این بار اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود قابلیت ذخیره لایو ویدئو ها را نیز فراهم کرده است.

اینستاگرام در جهت رقابت با دو رقیب اصلی خود، توییتر و فیس بوک، هر روز در حال پیشرفت است. با این حال که فیس بوک توییتر قبل از اینستاگرام قابلیت پخش لایو را فراهم کرده بود ولی در هر صورت اینستاگرام در این زمینه جام قهرمانی را از دست رقیبان خود ربوده و هر روز در حال پیشرفت است.

در زمان ارائه قابلیت لایو در اینستاگرام ، ویژگی های بسیاری در این اپلیکیشن مورد بررسی قرارگفت Kevin Weil در رابطه با این قابلیت این گونه توضیح داده بود که هدف اصلی در لایو ویدئو حفظ کردن حریم شخصی کاربران است و کاربران نمی توانند کامنت های گذاشته شده را برای همیشه ذخیره داشته باشند و از آن ها استفاده کنند. در همین راستا شاید با سیو شدن لایو ویدئو کاربران با بررسی لایو ویدئو خود آن دسته از کامنت هایی که ندیده اند را مورد توجه قرار دهند.

قابلیت جدید اینستاگرام، ذخیره کردن لایو ویدئو

فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام سه رقیب بسیار جدی هستند و شاید گفت اینستاگرام از همه این رقبا عقب تر است. قبل از استوری اینستاگرام، قابلیت استتوس در واتس اپ و استوری در فیس بوک وجود داشته و این ویژگی دیرتر به اینستاگرام راه پیدا کرده است ولی به دلیل همه گیر شدن اینستاگرام این قابلیت در این پلت فرم بهتر دیده شد.

این به‌روزرسانی امروز در اپ استور و گوگل پلی قرار می گیرد ولی اگر موفق به دانلود آخرین به روز رسانی نشدید بهتر است گوشی هوشمند خود را بر روی به روز رسانی اتوماتیک قرار دهید تا در صورت عرضه شدن به روز رسانی، اپلیکیشن شما در اولین فرصت به روزشود.

ارسال نظر