روبات جدید ساخت Savioke در هتل ها از شما پذیرایی می کند!

<p>یک روبات ساخته‌ شده توسط شرکت Savioke Inc در اجلاس Bloomberg Businessweek Design 2015 در شهر سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا در تاریخ سه‌شنبه، 28 آوریل سال 2015 به نمایش درآمد. زمانی که در یک هتل اقامت دارم، دوست دارم که حریم شخصی کاملی داشته باشم. به‌ هر حال احضار Baphomet یا انجام بازی Firewatch نیاز به تمرکز کامل دارد و دوست ندارم در این خیال‌ پردازی کسی مزاحم شود. به همین دلیل است که افراد حاضر در شرکت Savioke روبات Relay را ساختند.</p> <p> به گزارش کلیک، سازندگان Relay قبلاً با شرکت روبات‌ سازی Willow Garage همکاری داشته و به ساخت ربات آن‌ها نیز کمک کردند. این روبات در هتل‌ ها وظیفه پخش غذا و خوراکی بین مهمان‌ ها را بر عهده دارد. می‌توانید آن را مانند پخش‌کننده رباتیکی در نظر بگیرید که نه انعام می‌خواهد و نه می‌تواند غذای گرم حمل کند. این موضوع محدودیتی است که گروه سازنده در حال برطرف کردن آن هستند. Cousins می‌گوید: مشکل خطر از دست دادن شغل نیست؛ اما تعدادی از کارهای مربوط به رسیدگی به اتاق‌ها از انسان‌ها گرفته می‌شود. Relay نمی‌تواند تمام کارهای سرویس اتاق را انجام دهد چون برای حمل غذای گرم و کاری مثل این، طراحی نشده است. مؤسسان پروژه، Steve Cousins، Tessa Lau، Adrian Canoso و Izumi Yaskawa می‌خواهند روباتی بسازند که بتوانند کمکی واقعی برای انسان‌ها باشند. Cousins می‌گوید: در سال 2015 Relay 11000 بار خدمات تحویل به مهمانان ارائه کرد. برای انجام این خدمات بیش از 3000 کیلومتر یا بیش از 70 بار دوی ماراتون مسافت طی شده است. بیشترین آیتم تحویل داده‌شده خمیردندان بود. همچنین این روبات در میان مهمانان حاضر در لابی‌های فروشگاه Starbucks در Marriott Los Angeles LAX قهوه پخش می‌کند.</p> <p> Relay زمانی متولد شد که گروه در شرکت Willow Garage کار می‌کرده و به این موضوع فکر می‌ کردند که چگونه ربات‌ها می‌ توانند زندگی انسان‌ ها را آسان‌ تر کنند. روبات‌ هایی مانند Relay در فضاهایی که تغییرات کمی در آن‌ها اعمال می‌شود، به‌ خوبی عمل می‌کنند. هزینه ساخت یک ربات هوشمند با توجه به سیستم‌ عامل منبع باز آن پایین آمده و سرهم کردن یک ربات بدون رفتن به بانک و درخواست وام بسیار آسان‌ تر شده است. گروه توانسته این روبات را در بسیاری از هتل‌ های جهان قرار دهند و قصد دارند که لشگری از ربات‌ های کمک‌ کننده بسازند که در میلیون‌ ها اتاق هتل، خمیردندان و قهوه را به دست مهمانان خواب‌ آلود می‌ رسانند. پس‌ از آن می‌توان جهانی را تصور کرد که یک ربات Relay آیتمی را به ربات دیگری تحویل می‌دهد و چرخه‌ای بی‌ انتها ایجاد می‌ شود که اساس فضا، زمان و جامعه را نابود می‌کند.</p>

روبات جدید ساخت Savioke در هتل ها از شما پذیرایی می کند!

زمانی که در یک هتل اقامت دارم، دوست دارم که حریم شخصی کاملی داشته باشم. به‌ هر حال احضار Baphomet یا انجام بازی Firewatch نیاز به تمرکز کامل دارد و دوست ندارم در این خیال‌ پردازی کسی مزاحم شود. به همین دلیل است که افراد حاضر در شرکت Savioke روبات Relay را ساختند.

1
به گزارش کلیک، سازندگان Relay قبلاً با شرکت روبات‌ سازی Willow Garage همکاری داشته و به ساخت ربات آن‌ها نیز کمک کردند. این روبات در هتل‌ ها وظیفه پخش غذا و خوراکی بین مهمان‌ ها را بر عهده دارد. می‌توانید آن را مانند پخش‌کننده رباتیکی در نظر بگیرید که نه انعام می‌خواهد و نه می‌تواند غذای گرم حمل کند. این موضوع محدودیتی است که گروه سازنده در حال برطرف کردن آن هستند.
Cousins می‌گوید: مشکل خطر از دست دادن شغل نیست؛ اما تعدادی از کارهای مربوط به رسیدگی به اتاق‌ها از انسان‌ها گرفته می‌شود. Relay نمی‌تواند تمام کارهای سرویس اتاق را انجام دهد چون برای حمل غذای گرم و کاری مثل این، طراحی نشده است.
مؤسسان پروژه، Steve Cousins، Tessa Lau، Adrian Canoso و Izumi Yaskawa می‌خواهند روباتی بسازند که بتوانند کمکی واقعی برای انسان‌ها باشند.
Cousins می‌گوید: در سال 2015 Relay 11000 بار خدمات تحویل به مهمانان ارائه کرد. برای انجام این خدمات بیش از 3000 کیلومتر یا بیش از 70 بار دوی ماراتون مسافت طی شده است. بیشترین آیتم تحویل داده‌شده خمیردندان بود. همچنین این روبات در میان مهمانان حاضر در لابی‌های فروشگاه Starbucks در Marriott Los Angeles LAX قهوه پخش می‌کند.

2
Relay زمانی متولد شد که گروه در شرکت Willow Garage کار می‌کرده و به این موضوع فکر می‌ کردند که چگونه ربات‌ها می‌ توانند زندگی انسان‌ ها را آسان‌ تر کنند. روبات‌ هایی مانند Relay در فضاهایی که تغییرات کمی در آن‌ها اعمال می‌شود، به‌ خوبی عمل می‌کنند. هزینه ساخت یک ربات هوشمند با توجه به سیستم‌ عامل منبع باز آن پایین آمده و سرهم کردن یک ربات بدون رفتن به بانک و درخواست وام بسیار آسان‌ تر شده است.
گروه توانسته این روبات را در بسیاری از هتل‌ های جهان قرار دهند و قصد دارند که لشگری از ربات‌ های کمک‌ کننده بسازند که در میلیون‌ ها اتاق هتل، خمیردندان و قهوه را به دست مهمانان خواب‌ آلود می‌ رسانند. پس‌ از آن می‌توان جهانی را تصور کرد که یک ربات Relay آیتمی را به ربات دیگری تحویل می‌دهد و چرخه‌ای بی‌ انتها ایجاد می‌ شود که اساس فضا، زمان و جامعه را نابود می‌کند.

ارسال نظر